ponedeljek, 19. november 2018

Štiri peresa



Najprej sem natisnila papir ter ga izrezala na velikost osnove za voščilnico, nato sem izrezala še manjši kartonček, na katerega sem kasneje odtisnila voščilo. Še prej pa sem odtisnila in izrezala štiri peresa. Prvega sem embosirala z zlatim prahom na pergamentni papir, ostale tri sem z barvami različnih rožnatih odtenkov natisnila na navaden papir ter vse obrezala s škarjami. Preden sem peresa zalepila na podlago, sem jih razporedila, začasno prilepila skupaj ter jih zavezala z vrvico. Ko je bil "šopek" peres narejen, sem ga zalepila ob voščilo.

Don't look back ... You're not going in that direction ...

 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Feathers); Ustvarjalni dotik (Objem in poljub rojstni dan)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); papir Dreamn4ever Designs (WW-plaid1 pink-red), pergamentni papir; domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black; Crimson Red); VersaColor (Cinamon; Burgundy); VersaMark; Ranger embossing powder (Gold) 
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Photo frames)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot;  tiskalnik Epson L800

7 komentarjev:

Debbie Mageed pravi ...

Very pretty card! Love the paper and the pretty feathers! Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you can join us again soon.

Furrbster pravi ...

This is a really great card and it is lovely to have you sharing it with us at Creative Moments, however, I cannot seem to see the link back to our blog?

Hugz Tinz

Heather pravi ...

Very pretty. Thanks for joining us at Little Red Wagon this week.

Glenda Atkins pravi ...

Wonderful card. I love your layers, especially with the feathers. Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers!
Glenda DT xx

Judy McKay pravi ...

Beautiful card. Love your layers. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this moth. Hope to see your pretty art work back here again soon. Judy DT

Helen F. pravi ...

Lovely card! Thank you so much for joining us at Creative With Stamps for this month's challenge :-)

Irene Axiotis pravi ...

Lovely card. Thank you for joining us at Creations in Pink. Good Luck!
Irene and Nicki DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022