petek, 31. januar 2014

Album za Emo


Album je oddan, zato lahko objavim fotografije. Misel in zamisel je v meni zorela kar dolgo, razmišljala sem, katere podatke vključiti ter kako jih razporediti (ne samo za tega, za vse albume te vrste). Neposredno predpripravo sem imela na YouTubeju, ogledovala sem si predstavitve različnih albumov, da sem spoznala osnovne možnosti. Potem je delo hitro napredovalo. Za samo izdelavo sem potrebovala dobre tri dni.

1.

Za naslovnico sem izbrala pisan papir, ki sem ga kupila v Hofferju. Večino papirjev pa sem pridobila iz darilne vrečke, ki se mi je strgala. Sama sem izdelala tudi okvirček - na sejmu v Kölnu sem dobila nekakšno lahko fimo maso, ki se suši na zraku oz. v mikrovalovni pečici. Ker je izjemno lahka, skoraj papirnata, sem jo porabila v celoti za izdelavo teh okvirčkov. Zdaj jih imam kar nekaj na zalogi.

2.

Sledilo je izdelovanje raznih kartončkov in žepkov zanje.

3.

4.

V enem filmčku sem našla zamisel za zgornjo stran, bila mi je tako všeč, da sem jo takoj skicirala in nastalo je tole.


 Spet nekaj žepkov in mini album ter kartonček.

5.

 Stran z dvema stranskima žepkoma.

6.

Spodaj sem na polovico strani dodala nov album.

7,


Spodnjo stran sem že objavila. Tokrat jo kažem brez kartončkov v žepku, ki sem jih odstranila za fotografiranje.

8.

In še zadnja stran, namenjena je kronologiji - vsak kvadratek ali okvirček je namenjen eni fotografiji od rojstva naprej ... Za osnovo sem uporabila karton iz Lidla, ki sem ga štempljala in z rožnatim distressom in senčila s hologramskim prahom.

9.

... seveda ena stran ni bila dovolj. Nadaljevala sem na naslednji. Fotografija enega leta je večja.

10.

Najbrž se bom v kratkem lotila še fantovskega ... za novega soseda, rojenega letos.

Album prijavljam na naslednje izzive:

31 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Wow, tole pa je res konkreten projekt in odlicno si ga izpeljala. Albumi zahtevajo res veliko dela in vsec mi je, da si ga naredila tako pisanega in bolj zivih barv, Zelo lepo.

Tanja pravi ...

Pokukaj na moj blog! Presenečenje...

Tanja E. pravi ...

Iiii, kako je lep, svetlo pisan kot pomlad. Super si tole speljala. Ta naslovni papir imam tudi jaz, a še čaka na svojo priložnost, tebi ga je uspelo super vtkati v krasno celoto.

Zahvaljujem se ti tudi za nagrado, vendar je, prosim, ne zameri, ne bom uspela nadaljevati, včasih še nujne stvari "tlačim" v teh 24 ur.
Lepo bodi, LP:)

Danica pravi ...

Iii, prekrasen je! Občudujem te kako znaš uprabiti stvari, ki so nekako že odslužile svoj namen ( darilne vrečke...) Res si naredila lep pisan album poln veselja. Tudi ko sama delam albume je ta vedno zame velik velik projekt...:), zelo lepo si naredila...všeč so mi tvoji dodatki.
Lp Danica
Lp Danica

moi pravi ...

O, to pa je bilo enega dela in rezanja in zlaganja. Ampak se je splačalo. Eva bo imela krasen spomin.

moi pravi ...

Mislim Ema :))))

helena pravi ...

Ojojoj, kako je čudovito pisan in živobarven, se prav prileže v tejle današnji turobi. Lepo si reciklirala darilno vrečko in ustvarila čudovit album.

Urškin Raj pravi ...

wow krasno!

Ayaa pravi ...

Album je tako čudovit, da bi si ga vsak dan z veseljem ogledovala. Všeč mi je tudi zaradi tega, ker predstavlja igrivost oz. neko življenje polnega veselja.
p.s. Komaj čakam še fantovski album..;)

Metuljčica pravi ...

Prav občudujem te, čudovit album za Emo.

Hali pravi ...

Čudovit album, poln lepih dodatkov in živahnih barv!

oldpunca pravi ...

Mislim, da si bom tale album še večkrat ogledala :-) Zelo mi je všeč. Tako igriv in lepo pisan je, da je veselje. Ogromno domislic si združila in vse paše skupaj. Sicer si pa itak prava mojstrica velikih projektov :-)

Hiška iz papirja pravi ...

Zares čudovit album si naredila, krasnih barv in poln luštnih dodatkov. Z albumi je res ogromno dela, ampak je ves trud potem poplačan :) Hvala, ker si pustila lep komentar v moji hiški - že pred časom, pa nisem šla takoj pogledat tvojega bloga :) Pozdravček, Maja

Mojca pravi ...

oooooo čudovit album z lepimi postavitvami. hvala, ker sodeluješ na izzivu As You Like It. lp

Zoe pravi ...

Fab album, thanks for sharing with us at Rhedd and Rosie's, good luck Hun, Zoe DT xx

Elizabeth Hart pravi ...

Very cute - especially love that embossed onesie. Thanks so much for joining us this time at the Paper Crafting Journey, Elizabeth (DT)

Tamie pravi ...

Amazing details in your creation! The papers, texture, details, layout of it is fabulous. Thank you so much for sharing your inspiring creation with us at 4 Crafty Chicks Anything Goes Challenge. Have a great day!

Tamie DT

DianeMoneyGoolsby pravi ...

Ma-Mi, Glad you're joining us at Simply Create Too for our Mother's Day/Female Challenge. Your beautiful baby album is just right for our challenge.

Diane
Simply Create Too Design Team Member
http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

Carol Ric pravi ...

Beautiful album! Thanks for joining us at the house of 613 Ave Create challenge.

Anonimni pravi ...

This is a very sweet album : ) Thanks for playing along with us at Party Time Tuesday's!

Kirsty Vittetoe pravi ...

I adore your sweet creation! each page is filled with lots of fun and pretty colors! Thanks for stopping by my blog to say hello and thanks for the kind words too! : )

Angie pravi ...

Nice album awesome job!! Thanks for joining us at Simply Create Too! Angie-DT

http://angiescraftblog.blogspot.com/
http://angiesdigistamps.blogspot.com/

Sammy pravi ...

Lovely album. So bright and colourful! Thank you for playing along at Rhedd and Rosie’s. Sammy-x

Gerda pravi ...

What a wonderful baby album! I love all the details! Thanks for joining us at “Simply Create Too”, hope to see you next time again.

DT-Member SCT
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com

Unknown pravi ...

Great project
Thanks for joining in this week at Pennys Paper Crafty Challenge
Hugs katie x

Emily Thubbron pravi ...

Love what you have done with this journal. It's beautiful. Lots of great elements. Thanks so much for sharing with us at QKR Stampede this week.

Emily, DT

Mandy pravi ...

Gorgeous album, so many lovely details to look at and so colourful :)
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
hugs
Mandy xx

maria f. pravi ...

Wow. Ema is one darn lucky little girl! Thanks for joining the fun at Simply Create Too!

Beccalite pravi ...

Fabulous album, fun and funky colours.

Thanks for coming over and joining in with our 25th Challenge at Rhedd and Rosie's Challenge Blog - Anything Goes.

Great Big Huge Hugs

Becca xxx(DT Member)

cebelica pravi ...

Zelo lep albumček. Prepričana sem, da ga je bila prejemnica zelo vesela.
Lp

Bad Kitty pravi ...

jako lijep albumček!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022