ponedeljek, 19. november 2018

K Picassu po navdih ...


Spet sem malo risala ... zvečer pred spanjem v postelji. Za navdih sem izbrala Picassa, najbrž njegovo najbolj znano delo Guernica, ki sem jo imela tudi že čast videti v živo ... čeprav sama sem iz slike izločila okrutnost vojne ... mogoče sem ji vzela bistvo, a umirajoči ljudje in živali ne sodijo niti na sožalnico, kaj šele na rojstnodnevno voščilnico.


Najprej sem izrezala pravokotnik, nato sem začela s svinčnikom skcirati posamezne elemente na sliki ... začela sem z lučjo. Nazadnje sem čez črte s svinčnikom potegnila s črnim flomastrom in celotno sliko pobarvala s Copic markerji iz skupine C. Potem sem morala samo izbrati, kaj položiti na podlago ... po nekaj poizkusih v različnih barvah, sem se odločila za črn kartonček s črtami ter zlatorumeno tanko črto, ki s kontrastom zaključuje celoto ter povezuje oba dela.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/ 
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Max Bringmann KG; domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  Cheery Lynn (Expandable quilling strip)
PRIPOMOČKI
Big Shot

5 komentarjev:

HilaryJane pravi ...

This card is so clever and so different. I really like it, clever you x

Linby pravi ...

Well done on making such an original card and for being inspired but tailoring it for the occasion.
Thanks so much for sharing with us at TMR.
Linby x
DT

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

Inspired, Original and Amazing, GREAT work. Thank you so much for joining us in our Inspired by an artist challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

Faith The Male Room DT
Daffodil Cards {My Blog}

The Male Room
themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

Andreja pravi ...

ooo kako super voščilnico si naredila in Picaso te je res lepo navdihnil :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu pri The Male Room. Pridi spet!

Lady Joyful pravi ...

Really wonderful card! You have done a great job with it. Thank you for joining us at The Male Room - Charlotte/Lady Joyful, DT (PS, Sorry it's taken so long for me to comment - life has been hectic these past months!)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022