ponedeljek, 12. november 2018

Škatlica 64: Srnjak v modrem gozdu


Tulec toaletnega papirja sem najprej suho embosirala tako, da sem embosirno srajčko premazala s svetlomodro barvo (postopek sem ponovila večkrat, da je bil kontrast na sivem papirju večji).


Oval sem izrezala iz belega papirja in ga nato senčila s Copic markerji. Ustvarila sem lahek ombre efekt, saj je barva za srnjakom svetlejša od tiste na drugem koncu ovala. Srnjaka sem izrezala iz temnorjavega papirja, enako tudi kartonček za številko. Čisto na koncu sem dodala še tri rumene kristalčke.


To je prva škatlica iz adventnega koledarja za mojega sina. Poleg sladkih dobrot bo v vsaki škatlici svitek papirja z dobrodelno nalogo.

Vse škatlice adventnih koledarjev in ostale adventne izdelke prejšnih let najdete TUKAJ.

Škatlico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
tulec toaletnega papirja; domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji; Stickles (Xmas red); Taylored Expressions (Sugar cube); Distress Ink (Weathered Wood; Wild Honey; Walnut Stain)
DODATKI
vrvica; trije rumeni kristalčki
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Rayher (Male številke); Nellie Snellen (Straight oval 2; Deer)
PRIPOMOČKI
Big Shot; Nellie Snellen embossing folder (Background trees) 

6 komentarjev:

Suzi Mac pravi ...

A delightful pillow box, love the texture and your die cuts. Thank you for sharing with us at Polkadoodles Crafting https://polkadoodle.blogspot.com/, Good luck!
Hugs Suzi

Gina's Cards pravi ...

This is gorgeous. Love the design of the pillow box and what a fab idea to use it as an advent calendar. Thank you for sharing with us at Polkadoodles Crafting https://polkadoodle.blogspot.com/, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx

Julie B pravi ...

A super wintery pillow box, perfect for the challenge.
Thanks for sharing at Cardz4Guyz. :)

Georgiana pravi ...

Thank you for joining our “Sketch” Challenge at Die Cuttin’ Divas.

Stay Creative,
Georgiana
• Carson's Creations •
Die Cuttin’ Diva DT

Ann-Marie pravi ...

What a gorgeous little advent box, just love it. Thank you for sharing your beautiful make with us over at Polkadoodles Crafting and I hope you will join us again.
Take care,
Ann-Marie (DT)

Cazro pravi ...

A brilliant masculine pillow box. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz DT.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022