torek, 13. november 2018

Škatlica 63: Samorog v oblakih


Najprej sem z embosirno srajčko na oblake ustvarila ozadje. Tulec tobaletnega papirja sem vstavila v embosirno srajčko, kateri sem oblake premazala z belo barvo. Kasneje sem še embosirano polovico oblakov nežno premazala z belo blazinico. Za večji kontrast sem preostalo podlago prebarvala z močno razredčeno sivo barvo.


Medtem ko se je podlaga sušila, sem odtisnila, pobarvala in izrezala samoroga in še kartonček. Kartonček sem tudi embosirala z reliefno srajčko na les. Samoroga sem pobarvala s Copic markerji. Tokrat sem najprej postavila na podlago rezalno šablono, jo pritrdila z lepilnim trakom in šele nato odtisnila štampiljko točno na sredino šablone. Barvala sem kar s šablono na svojem mestu. Ko je bil samorog pobarvan, sem ga izrezala.


Škatlico, ki sem jo izdelala iz rolice toaletnega papirja in je namenjena enemu izmed mojih učencev, prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Prazniki 2018); Mama Elephant (Over the rainbow)
PAPIR
tulec toaletnega papirja; domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Taylored Expressions (Sugar cube), Copic markerji
DODATKI
srebrna vrvica, trak, rdeče srce
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Mama Elephant (Over the rainbow), X-Cut (Tag)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; Darice embossing folder (Clouds)

3 komentarji:

Claire Broadwater pravi ...

I love your little pillow box and that sweet unicorn! The little heart is a great way to add in the poppy color! SO happy you joined us at The Paper Players this week! XX

Joanne James - The Crafty Owl pravi ...

Maya your little unicorn embellishment and tag are adorable and the perfect decoration for your cloudy pillow box - love it! Thanks for playing along with us over at The Paper Players this week!

The Red Mullet Band pravi ...

So beautiful pillow box!
Congrats!
Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog.
Ana Isabel DT Coordinator

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022