nedelja, 25. november 2018

Škatlica 59: Snežak s kapo


Tulec toaletnega papirja sem embosirala s reliefno srajčko na snežinke. Okrog snežink in robove sem senčila z belo barvo.


Nato sem naredila dvojni kartonček: na prvega sem odtisnila digitalno štampiljko simpatičnega snežaka, na drugega pa sem prilepila številko. Snežaka sem pobarvala s Copic markerji. Na številko sem dodala bleščice.


Vse škatlice adventnih koledarjev in ostale adventne izdelke prejšnih let najdete TUKAJ.

Škatlico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
From the Heart Stamps (Hello Snowman)
PAPIR
recikliran tulec toaletnega papirja; domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji; Distress Ink (Tumbled Glass); Sakura Gelly Roll (White); Taylored Expressions (Sugar Cube); Stickles (Xmas red) 
DODATKI
rdeč trak, vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Kreativni krogi);  Cheery Lynn (Tags 4); Rayher (Male številke)
PRIPOMOČKI
Big Shot; tiskalnik Epson L800; Darice embossing folder (Snowflake)

6 komentarjev:

Imke pravi ...

Super cute - did you made 24 of these boxes ?

Imke ~ MY CRAFTY PLACE

Sandra pravi ...

What a sweet pillow box, the little snowman is super cute. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

Marina pravi ...

How cute this is! i love the little extra tag with the number. Thanks for joining in at City Crafter.

JanR pravi ...

So cute! I especially love the embossing and that cute snowman. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

debby4000 pravi ...

Adorable little parcel, love the snowman tag.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
luv
Debby

Let's Art Journal pravi ...

What a sweet gift box! I love all the snowy detail that you created - perfect 😁. Thanks so much for joining in the fun at Simon Says Stamp Monday Challenge! J 😊 x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022