sreda, 14. november 2018

Škatlica 62: Pekarna MIšmaš


Tokrat sem tulec toaletnega papirja pobarvala z rdečo barvo, počakala, da se posuši ter ga emosirala z reliefno srajčko na snežinke. Nazadnje sem embosirane dele nežno podrgnila s pilo za nohte, da sem odstranila nekaj barve in s tem poudarila snežinke.


Miška sem pobarvala s Copic markerji, ko sem izrezala kartonček, sem robove še malo senčila s Copic markerji. Dodala sem trakce in rvice ter številko na manjšem kartončku premazala z bleščicami.


Vse škatlice adventnih koledarjev in ostale adventne izdelke prejšnih let najdete TUKAJ.

Škatlico, ki je iz serije adventnih škatlic za nečaka, v katerih bodo sladki pišotki, bo pospremila zgodba Svetlane Makarovič, Pekarna Mišmaš. Prijavljam pa jo na naslednje izzive:

Sosednji škatlici iz ADVENTNEGA VENČKA ZA NEČAKA (s klikom na fotografijo sledite povezavi na objavo).


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Whiff of Joy (Henry Christmas mouse)
PAPIR
tulec toaletnega papirja; domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Copic markerji; Stickles (Xmas red); rdeča akrilna barva
DODATKI
trak, vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Kreativni krogi);  Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Rayher (Male številke)
PRIPOMOČKI
Big Shot; Darice embossing folder (Snowflakes); tiskalnik Epson L800

6 komentarjev:

Nance pravi ...

Adorable tag! Thanks for sharing it with us at 4 Crafty Chicks!

Terri Winske pravi ...

This is a lovely image and I really like all the detail you put into it! Very pretty! Thanks so much for sharing it with is at PIP Challenges!

Sarah pravi ...

This is adorable and I love that sweet image! Thanks for joining us at Tuesday Throwdown!

Lynsey's craft by the ocean pravi ...

Adorable image, love how you have coloured it up, thanks for playing at colour crazy craft challenge, hugs Lynsey DT xx

Monika Reeck pravi ...

Oh lovely Image and cuuute
and love your coloring too
great idea with the pillow box
many thanks for joining with us at ATSM
hugs
Monika (DT)

desperatehousewifecraft pravi ...

That is just too cute and what a great idea! Thanks for sharing it with us at Addicted to Stamps and More and I look forward to seeing more of your wonderful creations again soon! Hugs, Gwendolyn

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022