ponedeljek, 26. november 2018

Še ena praznična voščilnica


Najprej sem izrezala pravokotnik - uporabila sem embalažo, ker je le-ta dokaj debela, sem je druga plast lažna ... Ko sem odstranila kartonček, sem z odprtino, ki je nastala na embalaži, ponovno poravnala šablono ter tako dobila zelo tanek izrezek v obliki črke L. Ta košček sem pobarvala s temno rjavim Copic markerjem ter ga prilepila tesno ob prej izrezani kartonček. Čeprav na fotografiji deluje prav nasprotno, sta svetlo rjavi in temno rjavi kartonček na isti ravnini.

Na kartonček sen s temno rjavo barvo odtisnila voščilo, prilepila kartonček na podlago ter ga še dodatno "utrdila" s koščkom washi traka. Nazadnje sem dodala še nekaj okraskov, ki sem jih poiskala v škatli z izrezki.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Prazniki 2018)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); reciklirana embalaža; domača zaloga papirja
BARVE
VersaColor (Pinecone); Copic markerji (E79)
DODATKI
washi trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  X-Cut (Celtic Flourishes)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

4 komentarji:

Wanda Cullen pravi ...

Beautiful take on the throwdown colors! So glad you were able to play along with us at Color Throwdown!

Unknown pravi ...

I love the washi tape instead of ribbon or card stock! Thank you for joining the Paper Craft Crew this week.

Anonimni pravi ...

Terrific take on our sketch! I like that embellishment - a very artistic snowflake :) Thanks for joining the Paper Craft Crew this week for the challenge.

Heather pravi ...

What a great CAS card! Great take on the sketch, too! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022