petek, 30. november 2018

Škatlica 54: Božičkov pes


Najprej sem pobarvala psa, katerega podoba je že bila natisnjena na papir. Nato sem manjši kos papirja senčila z rdečimi Distress Inki, štampiljko za ozadje sem poškropila z vodo ter jo prislonila na pravkar pobarvano podlago. Tako sem dobila mrežast vzorec, nekakšne ploščice. Sledilo je rezanje in embosiranje še zadnjega koščka papirja, ki sem ga pustila v beli barvi. Ko je bilo že vse prilepljeno na svoje mesto, sem se odločila za napis, ga odtisnila na črn kartonček ter toplotno embosirala z belim reliefnim prahom.

Let's the (new year) be healthy and sparkly!
Pa še škatlica iz adventnega koledarja z isto tematiko.


 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Inkadinkado (Santa Clasus is coming to town)
PAPIR
rola toaletnega papirja; domača zaloga papirja; 
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Copic markerji; rdeče bleščice; Distress Inki (Barn Door; Aged Mahagony; Fired Brick); VersaMark; Rayher embossing powder (Extra fine white)
DODATKI
trak, vrvica 
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Tags 4); Najlepši Par (Pravokotniki s šivi); Rayher (Male številke) 
PRIPOMOČKI
Big Shot; Sizzix embossing folder (Flowers); tiskalnik Epson L800

4 komentarji:

laurie pravi ...

So cute! I love that fun image...thanks for joining us at The Paper Players!

Sherri Thacker pravi ...

This dog Santa is so cute!! I just love him!! Thanks for joining us at Cards in Envy.

EmmaT pravi ...

Fantastic fun card and image. Thank you for joining us at Cardz4guyz. Emma

Keti's Projects pravi ...

O Božičkov pes. In tak lušten praznični puloverček ima. Hvala, ker se igraš z nami tudi na Pile it on. In oprosti za pozen obisk. Me čas prehiteva ;-) Keti (DT)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022