torek, 20. november 2018

Bleščeče vesele praznike


Najprej sem na podlago embosirala z rezalno šablono, nato sem izrezala dvakrat obe besedi - prvič iz belega papirja, drugič pa iz rdečih bleščic. Nazadnje mi ni preostalo nič drugega, kot da sem vse zlepila na mesto. Zgornji sloj napisa sem malo zmaknila, da se spodnji, beli sloj malo vidi.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
/
DODATKI
rdeč kristalček 
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Snežinka - darilo; Zvezdnato nebo; Vesele praznike)
PRIPOMOČKI
Big Shot

3 komentarji:

Anita in France pravi ...

Bold and so striking, Ma-Mi ... the starry embossing is so delicate ... fabulous with the shimmer of that glittery Merry Christmas sentiment! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

Amy Brown pravi ...

I love the embossing you did with the start background! Thanks for playing along with us at CAS-ual Fridays!

Quillish pravi ...

Wow, this is so lovely and CASilicious, love that embossing! Great take on the challenge sketch, Thank you for joining us at CAS-ual Fridays with this beauty. Hugs ~ Ishani

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022