nedelja, 11. november 2018

Škatlica 65: Zlata buča


Tokrat sem rolico toaletnega papirja premazala s teksturno pasto. Seveda sem uporabila šablono. Takoj ko sem odstranila šablono, sem čez teksturno pasto posula bel reliefni prah (imam enega bolj grobega, ki za fine detajle, kot so črke, ni primeren, zato ga bom tako porabila). Všeč mi je efekt, ki ga segrevanje naredi na tej kombinaciji. Teksturna pasta se s segrevanjem napihne in ustvari dodaten relief na podlagi.


Bučo sem najprej skicirala na košček natur papirja ter jo pobarvala z zlato akvarelno barvo. Bučo sem še poudarila z belo barvico. Nazadnje sem okoli škatilce privezala zlato vrvico, na katero sem pritrdila kartonček z voščilom.


Zaenkrat napredujem po načrtu, počasi pa mi zmanjkuje rolic toaletnega papirja. Mislim, da imam na podstrešju škatlo teh rolic, vendar se bojim, da sem jo s spomladanskim čiščenjem zavrgla. Sem pa prosila sosede in prijatelje, da shranjujejo rolice zame.

Škatlico, darilo za moje učence, prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Prazniki 2018); Hero Arts (Snowflakes)
PAPIR
rolica toaletnega papirja; domača zaloga papirja
BARVE
Archival Ink (Sephia); Malibu Strukturgel; Encore! Ultimate metallic (Gold); Crafty Impressions embossing powder (Pemp 400 - Opaque White); Kuretake-Gansai Tambi watercolors (Gold); Enamel dots (White)
DODATKI
zlata vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
X-Cut (Tag); Nellie Snellen (Dotted circles)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot;  Stampers Anonymous (Tim Holtz Stencil 25)

5 komentarjev:

Basslady pravi ...

this looks gorgeous!

thank you so much for playing along with us at make my Monday challenge!

hugs and kisses from germany
Silvi xoxo

Meihsia Liu pravi ...

Love your fabulous creation! Great design! Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

Creating with Susan pravi ...

Who knew a toilet paper roll could look so gorgeous!! Love this!! Thanks so much for joining us at The Card Concept.

Let's Art Journal pravi ...

Beautiful make! The texture paste and stencil looks amazing 😁. Thanks so much for joining in the fun at Simon Says Stamp Monday Challenge! J 😊 x

Cazro pravi ...

A cute pillow with the pumpkins as a tag.Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Galz. Caz DT.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022