torek, 6. november 2018

Škatlica 69: Kraljeva krona, cik-cak in snežinke


Najprej sem suho embosirala kar tulec toaletnega papirja, nato sem ga senčila z belo blazinico. Tokrat sem se ponovno odločila za belo-zlato kombinacijo, tako sem krono odtisnila z zlatim reliefnim prahom, prav tako tudi krog, ki obrkoža krono.


Snežinki sem izrezala iz darilnega papirja v beli in zlati barvi, na kartonček sem odtisnila tri besede ter z zlato blazinico odtisnila še nekaj snežink.


 Vse skupaj sem povezala z zlato vrvico.


Škatlico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Želimo vam); Hero Arts (Snowflakes); Viva Decor (Crowns, Lions & Wings)
PAPIR
reciklirana rolica toaletnega papirja; domača zaloga papirja; darilni papir
BARVE
Taylored Expressions (Sugar cube); Versa Mark; Ranger embossing powder (Gold); Encore! ultimate metallic (Gold) 
DODATKI
zlata vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Straight rounds 2); X-Cut (Tag); Memory Box (Silverdale snowflake; New Castle snowflake)
PRIPOMOČKI
Big Shot; Darice embossing folder (Chevrons)

4 komentarji:

Kate pravi ...

Such a beautiful box!! The details are so pretty!

Thanks for joining us at Little Red Wagon this week!

Kate
Small Bits of Paper

Irineia Kirach pravi ...

Linda Caixa de papel reciclado...projeto especial...ecologicamente correto...

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Fabulous box . Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck
Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
My Blog As I do Rodos

Helen pravi ...

Great card - thanks for sharing it with at the Alphabet Challenge.

Helen x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022