petek, 30. november 2018

Škatlica 53: Angelska ljubezen


Najprej sem škatlico embosirala s srajčko na črte, nato sem te črte senčila z belo barvo. Izrezala sem rdečo snežinko ter jo zalepila na sredino.


Natisnila sem simpatičnega angelčka s srčki ter ga pobarvala s Copic markerji. Krila in svetniški sij sem pobarvala s pisalom z bleščicami.


Angelčka sem izrezala s krožno šablono ter dodala zaporedno številko škatlice, ki sem jo imela že pripravljeno. Nazadnje sem vse zlepila skupaj, oblikovala škatlico ter jo napolnila s piškoti.


Vse škatlice adventnih koledarjev in ostale adventne izdelke prejšnih let najdete TUKAJ.

Škatlico adventnega koledarja prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Anne Bodril Surdal (Angel)
PAPIR
rola toaletnega papirja; embalaža; domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji; rdeče bleščice; Sakura Gelly Roll (Clear Star); Stabilo point 88 - fine 0.4 (temno rdeča)
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Tags 4); Memory Box (New Castle snowflake); Nellie Snellen (Circles with dots); Rayher (Male številke) 
PRIPOMOČKI
Big Shot; Sizzix embossing folder (Fun stripes);  tiskalnik Epson L800

1 komentar:

Michelle pravi ...

Very nice box. I like the little angel.
Thanks for playing with us at Creative Knockouts.
Good luck!! Michelle (DT)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022