ponedeljek, 19. november 2018

Na zdravje ...


Digitalno štampiljko s kozarcem in vinom sem direktno natisnila na podlago ter ju pobarvala s Copic markerji, nato sem iz koščka risalnega lista izdelala akvarelno obrobo, rob sem zaključila s trakom iz zlatih bleščic. Čisto na koncu sem odtisnila voščilo ter ga toplotno obdelala z brezbarvnim reliefnim prahom. Napis je dokaj potemnel, ko sem ga embosirala, še večjo težavo pa mi je pri odtiskovanju povzročila rebrasta podlaga risalnega lista. Želela sem, da bi bil napis komaj viden na podlagi ...

Friends are flowers in the garden of life

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:





UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Tri lepe misli); Blackberry Jelly (Time off)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Olympia Green); Distress Ink (Bundled Sage); Copic markerji
DODATKI
zlat trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Expandable quilling strip)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot;  tiskalnik Epson L800

2 komentarja:

Rachel Bergfeld pravi ...

This is beautiful! Love your watercolored strip on the side. Thanks for playing along with CASology!

Manuela pravi ...

Such a lovely CAS card! Thanks for joining us at our 100th challenge over at Challenge up your life! Love, Manuela

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022