sobota, 2. januar 2010

Najboljših pet ... 2009

Ko sem podeljevala nagrado Moni, mi je bilo všeč, ko sestavila lestvico najboljših stvaritev v preteklem letu ... TUDI JAZ!!!! Edino pravilno in pravično je, da se z ocenjevanjem lotim od začetka, torej za leto 2009 (je bilo tudi manj objav za pregledat)!

1. mesto: OBEŠALNIK ZA NAKIT ... zdaj je veliko bolj poln.

2. mesto: POROČNA VOŠČILNICA z motivom dveh ptičkov na poročni torti skupaj z ovojnico.3. mesto: ŠTAMPILJKE IZ ADIGRAFA - celo poletje sem pridno rezljala v adigraf in postala prava izvedenka, lotila sem se tudi bolj zapletenih vzorcev ... tiste vijugice spodaj pa največkrat uporabljam.

4. mesto: PLAKAT ZA MAMO, kjer sem v nekaj fotografijah zajela vse njeno življenje in ljudi, ki jih ima najraje.

5. mesto: LIST IZ ALBUMA MOJEGA KLJUNČKA ... dan na morju.

1 komentar:

Janja pravi ...

Super izdelki so nastali...

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022