petek, 15. januar 2010

Nakit VII

Že zdavnaj sem obljubila, da pokažem kos nakita, ki sem ga izdelala za sodelavko. Darilo sem oddala že zdavnaj, a ni bilo časa, da bi podarjeni kos nakita in embalažo tudi naložila na blog.


No, zdaj sem si vzela čas, ker me čaka še en ustvarjalni popoldan ... po dolgem času. Izdelati moram voščilnico, saj je soseda danes rodila deklico. Imena še ne vem!

Pri Frogwillu sem naročila nekaj keramičnih kock za nakit v zeleni barvi. Ustvarila sem preprosto verižico iz dveh vrvic, na katero sem vozljala keramične kocke. Na srečo so luknjice večine kock dovolj velike, da gresta skozi dve vrvici. Malo več težav sem imela z enojno vrvico, ponekod sem morala narediti dva vozla, da je kocka ostala na mestu.

Embalažo pa sem naredila iz papirja, ki sem ga sama natisnila. Na zanko za zapiranje sem dala podoben okrasek kot pri voščilnici za sosedo ... steklen kvadrat, na katerega sem nalepila srebrno rožico in še dve manjši zeleni cvetki. Ročaj sem naredila le eden, ker je postal nekam dolg in bi bila dva preveč, podirati pa se mi je zdelo škoda. Ročaj in okrasek pri zapiralu sta iz steklenih 2-milimetrskih steklenih perlic zelene in rumene barve. Okrasek zaključujeta 2 leseni beli valjasti perlici, 2 sta tudi na sredini ročaja.



Tu spodaj je lepo viden zatič za zapiranje. Žebljiček z zanko za nakit sem ukrivila tako, da je proti koncu malce odebeljen, ter zvit za 90 stopinj. Ta del sem zataknila v luknjico, ki sem jo naredila na sprednji strani torbice (se vidi v senci) in tako se torbica lahko poljubno odpira in zapira. S to rešitvijo sem dokaj zadovoljna imam pa še eno rešitev v mislih, moram jo preizkusiti.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022