petek, 22. januar 2010

Spet naval dojenčkov ...

... kako lepo! Pred novim letom sem za prijateljico, ki je rodila Mašo, naredila mobile s čeveljčkom iz papirja in tremi nizi kamenčkov v vijolično-belo-zeleni barvi. A sem pozabila fotografirati. Mi je pa uspelo zadnji hip narediti nekaj posnetkov "Juljinega čeveljčka".



Ta je narejen v rdeče-zeleno-beli kombinaciji ... kot jagode na čeveljčku. Žal je moja zbirka kamenčkov in okraskov omejena. V rožnati jih ni veliko. Sem pa naredila eno napako ... veliko je steklenih biserov in zaradi tega je obesek zelo težek in sem morala čeveljček dodatno utrditi, saj ga je malo zvijalo ... prihodnjič bom čeveljček le prilepila na žičko oz. laks in tako ne bo nosil nobene teže.

2 komentarja:

moi pravi ...

Kako domiselno. Super ideja za dobrodošlico mali dojenčici.

Tiara pravi ...

Simpatično darilce.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022