petek, 1. januar 2010

Za sosedo

Naša soseda M. praznuje svoj rojstni dan zadnjega v letu. Nanjo smo vsi navezani, saj je nona iz naše ulice. Nikoli ne bom pozabila njenih palačink s špinačo ... ko jih je naredila za domače, jih je nekaj prinesla tudi meni, ker je vedela, da jih obožujem, in tisto leto nismo imeli špinače. Zato si zasluži prav posebno voščilnico.


Na siv kartonček sem prilepila košček vinskordečega, ki sem ga naluknjala in obdelala s hroščkom. Glavni okras je steklena perla ter nekaj bordo plastičnih perl in srebrna rožica na črnem laksu. Celoto zaključuje trak v barvi kartončka. Preprosto in elegantno.



Fotografirala sem jo tik preden sem jo odnesla, na našem temnem hodniku z bliskavico, zato se rožica in steklen kvadrat preveč bleščita.

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); ostanki barvnega papirja
BARVE/INKS
/
DODATKI/ACCESSORIES
trak; steklene perlice; roža
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; Cuttlebug embossing folder (Paisley); robni luknjač

1 komentar:

moi pravi ...

Res je elegantna.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022