nedelja, 31. januar 2010

Fantku za eno leto

G. je te dni dopolnil svoje leto in kot se za igrivega fantka spodobi, je nastala naslednja voščilnica ... ki v teh sneženih dneh prikliče toploto poletja.

Zadnje čase si postavljam izzive z ustvarjanjem voščilnic posebnih oblik. Ta je tretja po vrsti, ker pa predpasnik še ni prišel do lastnice, ga nisem še objavila.

Izdelava je preprosta. Skicirala sem si čebriček, nato sem po robu čebrička zarisala pregib papirja ter začrtala obris, ki sem ga izrezala. Na zunanjo stran sem na vrh nalepila vrvico ter grabljice in lopatko ter na "fasado" prilepila okrasni papir. Nekaj likov sem prilepila na valovit karton in prilepila čez isti lik na čebričku, enega pa sem preoblikovala v obesek.

Držalo sem naredila iz zelenih perlic, da sem prikrila spoj, sem spodaj dodala dve večji leseni in še dve srebrni.

Ker je bilo darilo denarne narave, sem na notranjo stran prilepila še žepek za denar.


Grabljice in lopatko bi morala prilepiti na trši karton, saj sta se po barvanju in izrezovanju malo krivila, sicer pa mi je voščilnica všeč. Aja, preden sem jo oddala, sem jo znotraj še malo senčila z zeleno in svetlo modro, fotografirala pa sem že prej.

2 komentarja:

moi pravi ...

Super ideja!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Prav lupštna in izvrina čestitka. Všeč so mi tudi tvoje "papirnate torbice".

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022