ponedeljek, 4. januar 2010

Nakit VI

Danes je sicer bil lep sončen dan, a sem ga izkoristila drugače in se nisem spomnila, da moram fotografirati naslednji nakit ... mogoče mi to uspe jutri, če bo vreme zdržalo in fotografije zamenjam.

Gre za tridelen nakit, sestavljen iz ogrlice, uhanov in zapestnice v zeleno-beli barvi.


Osrednji del verižice sestavlja kombinacija zelenih swarovski kristalčkov in belih koral. Ker pa nisem imela dovolj za krog in krog, sem dodala še steklene zelene perlice. Tako sem prihranila dva kristalčka za uhane in dva za zapestnico pa še nekaj jih imam za naprej.

2 komentarja:

BojaMoja pravi ...

:) super zelenčica

MA-MI pravi ...

Danes sem si ta nakit prvič nadela za v službo in vsi so ga pohvalili. Sploh z zelenim puloverem z v-izrezom ter črnim pulijem je izpadel enkratno.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022