petek, 30. julij 2010

Album: Rdeče rožice in zelen traktor


Na spletu sem našla zanimiv papir ... siv z rdečimi rožicami. Težava je nastopila, ko sem ga hotela natisniti. Ko sem poskusila natisniti celo stran, je rožice izrezalo ven ... le-te pa ustvarjajo poseben videz. Papir sredi lista albuma brez "zaledja" je tudi nekam klavrno izpadel. Najprej sem nameravala uporabiti rdeč papir, potem pa sem se spomnila na moje štampiljke. Na prvi pogled deluje, da so štampiljke na beli podlagi in na sivkastem papirju iste ... v resnici sem najprej poštempljala podlago in nanjo nalepila papir z že natisnjenimi rdečimi rožicami. Na istem blogu sem našla več zanimivih papirjev, če najdem povezavo jo objavim.

2 komentarja:

MarikaGabez pravi ...

Z zanimanjem spremljam tvoj album v nastajanju, pa čeprav vedno ne komentiram.

Teja pravi ...

Zelo lepa stran, do sedaj mi je bila tale najbolj všeč.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022