sobota, 17. julij 2010

Oranžna mavrica

Darilo za diplomo. Čestitka je izdelana po predlogi iz Craftalnice, izziv št. 8. Všeč mi je preprosta Simonina postavitev.

Za podlago sem natisnila fotografijo belih balončkov na nebu (s spleta). Fotografiji sem dodala maksimalno svetlobo, da je nebo postalo pastelno modro.


Idejo za osrednji motiv sem tudi našla na spletu. Barvala sem s Copici in dopolnjevala z navadnimi flomastri. Izbor barv ni tako pester, kot bi si želela. V sredinski rdeči plamen sem napisala besedo diploma, tej sem desno in levo dodala še druge besede:
nov začetek, odločnost, vztrajnost - srčnost, ljubezen, sreča,
altruizem

Iz ostanka ročno izdelanega papirja sem oblikovala svitek z besedo "Diploma" in ga malo ožgala. Iz valovite lepenke sem prostoročno izrezala krog za sonce.


Darilo pa je dopolnjeval še nakit v oranžni ... uhani, zapestnica in verižica: krogi iz školjke, par svarovskih, nizi steklenih oranžnih perlic in oranžen trak ter še nekaj malenkosti ...

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Zelo lušna čestitka in dobra ideja kako si jo skombinirala.

Teja pravi ...

Voščilnica je čudovita in mislim, da je spekter barv čisto pravi.

BojaMoja pravi ...

super čestitka, pa darilce mi je tudi všeč :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022