sobota, 31. julij 2010

Album: Iznajdljivost

Ker v tem računalniku razen Picasse nimam drugega programa za obdelovanje fotografij, se znajdem po svoje. Na internetu je cel kup brezplačnih predlog papirjev in krasnih pisav. Sploh nad zadnjimi sem navdušena.

Vendar porabim ogromno časa za besedilo - sploh če abecedo uporabljam prvič.

Picassa teh abeced ne prepozna, zato jih vnašam kar v Word, včasih prenesem tudi papir, da mi potem ni potrebno obrezovati ... predvsem če je pisava drobna. Vista mi omogoča zadovoljivo obdelavo teh "fotografij": lahko jih obrežem, prebarvam, spremenim velikost in postavim pred ozadje. Zame dovolj.

Potem shranim vse črke kot Wordov dokument za naslednjič ... na prvo stran prekopiram črke v želeno besedilo in to natisnem. Najbolj zamudno je spreminjanje velikosti.
Z rezultati sem zadovoljna.

2 komentarja:

Creatissimo pravi ...

Tudi jaz sem nora na fonte. Velikokrat jih izberem tako, da prikazujejo moje trenutno razpoloženje. K sreči imam kar nekaj programov za igranje z njimi, tako da si dam duška do skrajnosti (le kakšne naše črke s strešicami znajo občasno delati več preglavic). Lepo si se znašla.

MA-MI pravi ...

Jaz za strešice uporabljam pomanjšano črko V, ki jo nataknem točno nad c, s oz. z.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022