ponedeljek, 19. julij 2010

Pobegla

Ja ... objava. Ker je nisem oddala takoj, sem jo po izročitvi pozabila objaviti.

Narejena je bila za fanta, ki je praznoval svoj rojstni dan tik pred začetkom svetovnega prvenstva v nogometu in tudi sam igra nogomet.


Ves material sem natisnila s spleta. Nogometaš je pobarvanka pomanjšana na ustrezno velikost, ime sem napisala z reliefnim prahom, prav tako listje pod nogami nogometaša. Ker nisem našla pisala za embosiranje ... se je skrilo v škatlo z akrilnimi barvami ... sem črte narisala z belim alkoholnim flomastrom.
Na zadnjo stran sem prilepila znak Slovenske nogometne zveze in logotip svetovnega prvenstva v nogometu v JAR. Za spomin.

1 komentar:

Teja pravi ...

Super voščilnica. Čisto nogometna :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022