četrtek, 8. julij 2010

Nekaj posebnega za mojega Kljunčka

Sem že povedala? Obožuje vlake ... in mline. Tudi stari mlinček za kavo sodi v to kategorijo.

Lani je bila glavna tema traktor, zato sem izdelala voščilnico s traktorjem in nato še naročila torto s sliko traktorja.

Tudi tokrat nisem imela težav s tematiko. Tamali se lepo razvija, gibalno je že pravi mali akrobat, vedno bolj je zgovoren in tudi s pleničkami smo opravili. Za vsak slučaj jih uporabljamo za ponoči, a jih nikoli ne zmoči.

Kar nekaj časa smo potrebovali, da smo ugotovili, kaj pomeni "toto". To je vlak, seveda. Čeprav zna reči vlak, mu še vedno reče "toto". Tako je s stvarmi, ki jih ima rad. Tudi sebi reče "Ma", čeprav zna reči tudi "Matin". Ampak ne, on sebi reče "Ma" z nekakšnim poudarkom.

Za voščilnico sem izbrala stvari, ki so mu blizu:

min, toto, hiška in deu

Stavbo milina sem narisala kar sama. Pobarvala sem jo s Copic Ciao markerji in prilepila koščke opeke. Vlak je nastal po predlogi iz pobarvanke. Iz dimnika sem speljala niz perlic, ki se večkrat ujamejo v zanko. Dodala sem še nekaj stvari, ki so Kljunčku blizu in sodijo zraven. Narisala sem preprosto hiško in drevo. Oboje sem pobarvala Ciao markerji. Travnato podlago sem našla na internetu, za nebo pa sem uporabila moder papir.


Vetrnico mlina sem naredila kot preprosto vetrnico na veter, z lepilnim trakom sem ojačala vogale, ki sem jih prebodla, in na nespeti strani papirja odrezala stran papir v obliki mandlja, da je vetrnica elegantnejša in se vidi več podlage. Vetrnico sem pripela z žebljičkom za nakit, ki sem ga na drugi strani ovila okrog manjše kroglice iz fima. Se vrti.


Prihodnjič bom morala vse skupaj utrditi z debelejšo lepenko, mogoče kar z valovito iz embalaže, saj se je 200-gramski papir izkazal za premehkega. Da se harmonika ni preveč razpirala, sem jo privezala z vrvico.


Na koncu je bila še torta. Tokrat sem jo izdelala sama, naredila sem jo v obliki vlaka. Bila je lepa in tudi okusna ... prvič se mi je zgodilo, da so vsi torto jedli in nihče ni pustil niti koščka. A o tem prihodnjič. Moram še naložiti fotografije v računalnik in tudi darilo moram dokončati. Merilec višine ... ga delam že več kot pol leta. Pobarvati moram še majhen vogalček, da ga objavim, potem pa moram najti ustrezno mesto, kamor ga bom pritrdila in izmeriti višino mojega otroka.

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
pobarvanka (vlak, stolp, drevo)
PAPIR/PAPER
bel šeleshamer; ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
/
DODATKI/ACCESSORIES
žička, perlice, vrvica
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson L800

4 komentarji:

Helena pravi ...

Super lepa čestitka. Tako barvita in pestra, kot se spodobi za malega Kljunčka :)

Jana pravi ...

Noro dobra čestitka. Vsi detajli in žive barve jo naredijo skoraj živo. Kar pričakujem, da se bo vlak odpeljal in veternica zavrtela. :)

Barbara pravi ...

Wawwww! Čudovito izdelana in predvsem unikatna voščilnica! Pravšnja za malega fantiča :)

McCrafty /Klavdija pravi ...

kakšna posrečena voščilnica!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022