nedelja, 25. julij 2010

Album: Ujeto v filmski trak ...


Sem že pisala, da me čaka VELIKA naloga, urediti album s fotografijami iz življenja mojega Kljunčka. Lahko si predstavljate, kakšno nenormalno količino gradiva predstavlja ... par tisoč fotografij.

Dva tedna sem samo pregledovala in urejala v Picassi. Navdušena sem nad kolaži. Tako lahko na eno fotografijo zložim več posnetkov. Pri otrocih je zanimiva vsaka kretnja, vsaka mimika obraza, ker ne maram prenatrpanih strani s fotografijami, sem se odločila za manjši format slik.

Osnova je fotografija 10 x 15 cm. Vanjo vnesem kolaž šestih posnetkov, ki jih prej obrežem na kvadratno velikost (za CD). Tako dobim 6 sličic velikosti 5 x 5 cm. Nekaj jih pustim kar tako, večino pa izrežem in zalepim posamične fotografije. Ta format je najprimernejši za posnetke obrazov in raznih detajlov.

Poleg tega sem v Picassi ustvarila nov format (po meri) ... 10 x 5 cm. Tako se na eni fotografiji 10 x 15 cm nahajajo 3 posnetki. Ta format je bolj primeren za stoječe figure.
Kot zaključek 1. leta življenja bom oblikovala nekakšen filmski trak s po tremi fotografijami za vsaki mesec ... od porodnišnice do praznovanja 1. rojstnega dne: 37 fotografij.

V ta namen sem iz adigrafa izrezljala štampiljko filmskega traku (na fotografiji zgoraj).


Takole pa sem poštempljala album ... še slikice pa bo!

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022