ponedeljek, 23. december 2019

Z zlato ptico v novo leto


Najprej sem poiskala košček modrega papirja, ko sem ga našla, sem se lotila ostalega. Senčila sem kartonček v rdečih odtenkih ter izrezala kroglo, na katero sem zalepila vejo s ptico ... najprej sem nameravala dele, ki štrlijo čez balonček odrezati, vendar so mi bili tako všeč, da sem izrezano vejo sp ptico pustila v celoti. Preden sem balonček zalepila na svoje mesto, sem pripravila ozadje: neenakomerno sem senčila podlago za voščilnico s svetlo modrim Distress Inkom, ki sem ga še dodatno razmazala s čopičem namočenim v vodo. Ko se je to posušilo, sem izrezala moder papir na ustrezno velikost ter nanj zalepila zlat trak z bleščicami ter tanjši rdeč trak.
Med odmorom za kavo sem spletla kitko, iz katere sem izelala pentljo za balonček. Nazadnje sem še odtisnila voščilo.

Sentiment: Happy New Year

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Prazniki)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); zlata folija; Chouk77 (Addon); domača zaloga papirja 
BARVE
StazOn (Jet black); Distress Ink (Barn Door; Fired Brick; Aged Mahagony); VersaFine (Deep Lagoon)
DODATKI
zlata vrvica; zlat samolepilni trak z bleščicami
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Nelie Snellen (Birdie on branch); X-Cut (Everyday gift tag set)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; tiskalnik Epson L800

6 komentarjev:

Alex pravi ...

Beautiful card. Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

Crafty greetings, merry christmas and a happy new year!
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#36 – Shabby Chic / Vintage}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge{#36 – A little present for you}
Alex' Kreative Seite

Doris Klein pravi ...

Oh what a fun and pretty festive card. Love the touch of gold and sparkle!

Merry Christmas and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*List Manager* Challenges for Days

Goga pravi ...

Čudovita, nežna <3. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga
Blagoslovljen Božič ter sreče in zdravja v letu 2020.

Andreja pravi ...

Prava praznična čestitka :-)) Zelo je lepa.
Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

Hkrati ti želim srečno in zdravo ter ustvarjalno leto 2020!

AndrejaM pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Vse dobro v novem letu in hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Joy Wilson pravi ...

Beautifully elegant! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022