nedelja, 8. december 2019

Bele božične zvezde ...

... so moje najljubše. In bela - barva, ki ni barva - je moja najljubša.


Najprej sem izrezala božične zvezde - dve iz belega papirja in eno iz pergamenta. Nato sem pripravila podlago: zaščitila sem vse, razen 2-centimetrskega traku, na katerega sem odtisnila srebrne zvezdice.


 Nato sem z istim reliefnim prahom natisnila še voščilo in sestavila vse skupaj v celoto.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazniočnih voščil); Stampers Anonymous - Tim Holtz (Woods)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); risalni list; akvarelni papir
BARVE
VersaMark; Ranger embossing powder (Silver)
DODATKI
srebrni rožici
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Sizzix Bigz (Layered  Tattered Poinsettia #662170)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

2 komentarja:

Christy pravi ...

Lovely Card! Congratulations on your #GDP218 Special Mention😊

Helen pravi ...

Such a wonderfully elegant card! White on white is always a winner with me - it makes such a special card! Thanks for joining us at the Watercooler Wednesday Challenge this week.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022