torek, 31. december 2019

ATC: Mir, upanje, ljubezen


Najprej sem iz srebrne folije izrezala velikost na krog premera 6,4 cm, nato sem podlago premazala z alkoholom in pokapljala z alkoholnimi barvami. Postopek sem večkrat ponovila. Ker je bila podlaga dokaj temna, sem jo poškropila s čistim alkoholom.


Ko se je podlaga posušila (pomagala sem si z grelno pištolo), sem nanjo odtisnila snežinko oz. njen del ter ga posula z belim reliefnim prahom. Na koncu sem dodala samo še tri preproste besede, ki ponazarjajo bistvo božiča in želja v novem letu. Zato tudi to objavljam danes, zadnji dan v letu 2019.


ATC prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Velika snežinka)
PAPIR
srebrna folija
BARVE
VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Adirondack alcohol ink (Pool; Stream; Lettuce)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Nellie Snellen (Straight rounds)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; tiskalnik Epson L800

4 komentarji:

Linby pravi ...

Great embossing, so effective. Thanks for joining in with my anything goes challenge at Allsorts.
Lynn x
DT

Mervi pravi ...

Thank you for sharing your lovely ATC Coins over at Allsorts Anything goes Challenge. Happy New Year;-))m

brenda pravi ...

A really striking seasonal creation, many thanks for sharing and joining us at Allsorts challenge.

B x

Mummylade pravi ...

Such a bright and lovely project. Thank you for joining us at Allsorts!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022