nedelja, 8. december 2019

Preprost balonček


Najprej sem izrezala pravokotnik (uporabila sem notranjo stran embalaže), nato sem izrezala še balonček ter pobarvala rinko za obešanje v zlato. Medtem ko se je ta del sušil, sem senčila ozadje z Distress Inki ter ga poškropila s Perfect Pearls Gold v razpršilu. Preden sem vse skupaj sestavila, sem s črno StazOn blazinico odtisnila voščilo ter ga posula z zlatim reliefnim prahom, nato sem privezala zlato nitko na obesek ter vse skupaj s tanjšimi 3D-blazinicami pritrdila na podlago.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjlani dotik (Želje naj dobijo krila)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); reciklirana embalaža
BARVE
StazOn (Jet black); Distress Ink (Peacock Feathers; Mowed Lawn); Izink (Gold); Ranger embossing powder (Gold); Perfect Pearls v razpršilu (Gold)
DODATKI
zlata nitka
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Memory Box (Bubble ornament); Najlepši par (Okrašeni pravokotniki)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

7 komentarjev:

KT Fit Kitty pravi ...

Very pretty card! I like your gorgeous background and pretty ornament! Thank you so much for joining us at Tuesday Morning Sketches! I hope you will come back again next week!

Debbie pravi ...

Beautiful card! I love the ornament die for the corner element!!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That

Alina Florea pravi ...

Very cute card! Thank you for sharing it over at Scrapy Land Challenge! Alina DT

Lori Kobular pravi ...

Very pretty card! Thank you for sharing with us at Scrapy Land Challenges!

Ustvarjalni dotik pravi ...

Krasna! Hvala za sodelovanje v idejniku Ustvarjalnega dotika. Srečno in ustvarjalno še naprej!

Twórcze pasje Danki pravi ...

Amazing card, great interpretation of the sketch.
Thank you for participating in our Anything Goes ChallengeThe Brown Sugar Challenge

Danka

Sheryl pravi ...

A lovely CAS card. Love your choice of colours.
Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl
TTCRD DT
Cat Crazy Craft Corner {My Blog}

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022