sreda, 11. december 2019

The Male Room: Embalaža (vrečka ali škatla)

Vabim vas na nov The Male Room izziv. Naredila sem škatlo, ki zgleda kot paket. Je pa namenjena obdarovanju. Svoje izdelke lahko prijavite do 7. januarja 2020.



Dve strani časopisnega papirja (z razpisi za delo) sem najprej zlepila skupaj, nato še poškropila z modro in zeleno vodeno barvo. Škropila sem z debelejšim čopičem. Nato sem kos risalnega lista pobarvala z modro in zeleno barvo, le da sem tokrat uporabila bolj intenziven odtenek (malo vode). Pobarvan papir sem poškropila z varikino, da sem dobila svetlejše madeže.



Iz šeleshamerja sem izdela dve škatli, ena je bila malo manjša od druge, tako da se lepo zložita ena v drugo. S časopisnim papirjem. sem obložila samo pokrovček, spodnji del se ne vidi. 

Sentiment: Everyone is happy for the New Year
and is wishing to live long and happy.

Ko se je vse posušilo, sem v škatlo položila darilo (paket papirja), nato pa sem vse skupaj zavila z dvema natrganima trakovoma papirja (zelenim in modrim) ter dodala trak, s katerega visi kartonček z voščilom. Ko sem naredila pentljo, sem dodala še vijuge in bleščečo modro snežinko.


Škatlo prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjlani dotik (Se novega leta)
PAPIR
časopisni papir; risalni list; domača zaloga papirja 
BARVE
Distress Ink (Pine Needles; Faded Jeans; Sketch Blueprint); Izink (Turquoise); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Perfect Pearls v razpršilu (Gold); Varikina (belilo)
DODATKI
trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Sizzix (Elegant Flourishes #656639; Flurry 2 #663106; Labels ornate 05 #658832)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

13 komentarjev:

A.Rose pravi ...

Very pretty!

Alyson Mayo pravi ...

Such a nicely wrapped gift with some little extras... thanks for sharing with us at Colour Dare :)

Martina pravi ...

Very nice. Inspiring to unusual gift wrapping.

Miss. Carrie's Creations pravi ...

I love everything about this gift wrapping. Handmade is always the best. Thank you for sharing your creation with us at the Color My Heart Color Dare blog. Please come back this week to see what other challenges we have for you. I can't wait to see what you create! ☕💙MissC

Suzanne Reynolds pravi ...

Very pretty gift box. Thanks for sharing with Color Dare.

Andreja pravi ...

Lepo si zapakirala darilo :-))
Vesela sem, ker s svojo snežinko sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Sheryl pravi ...

This is a very inspiring and environmentally friendly wrapping for a gift. A fantastic idea.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl xx
CRAFT DT
Cat Crazy Craft Corner {My Blog}

AndrejaM pravi ...

Krasna moška snežinkasta dekoracija. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Ooo kako lep ovoj.Res lepo darilo. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Ustvarjalni dotik pravi ...

Uau, res skrbno pripravljeno darilo! Hvala za sodelovanje v idejniku Ustvarjalnega dotika. Srečno in ustvarjalno še naprej!

Anja pravi ...

Wonderful Colour choice! Thank you for playing along with Challenge up your life. We hope to see you again on our next challenge. Greetings Anja

Gale pravi ...

Fabulous box and color palette. Thank you for sharing with us over here at the Crafty Calendar Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
Gale DT for
http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/

From

* Shell B.* pravi ...

Wonderful creation! Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create Challenge!
Happy Holidays!
Shell *DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022