torek, 3. december 2019

Nekega zmskega jutra


Najprej sem senčila ozadje z Distress Inki ter ga poškropila s Perfect Pearls v vodi. Medtem ko se je podlaga sušila, sem izrezala silhuete dreves ter jih prilagodila voščilnici. Nato sem izrezala še podlago. Zastavico z voščilom sem že imela izrezano - ker je bil izrez le delen, sem črke poudarila z belim pisalom v gelu. Nazadnje sem odtisnila še jelena.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


6 komentarjev:

Melissa Craig pravi ...

Lovely card - the birch trees are beautiful. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Sam Squires - A Crafting Niche pravi ...

Fabulous colours and so pretty. Love it. Thank you for entering the "My Time To Craft Challenge" DT Sam x

Twórcze pasje Danki pravi ...

Amazing card, beautiful in simplicity.
Thank you for participating in our Anything Goes Challenge at This week through the door to the craft room . See you for the next challenge.
greetings
Danka
TTCRD
Danki's creative passions {My Blog}

Majda pravi ...

Spodbudna in energična praznična voščilnica tako zelo izstopa med voščilnicami, ki jih ustvarjamo v tradicionalnih barvah.
Očarljivo si združila vse posamezne detajle v čudovito celoto.
Hvala, ker jo deliš z nami v Veseli hiški, Majda

oldpunca pravi ...

Mene vedno navdušijo čudovita ozadja in tvoje je res izjemno. Čudovito voščilnico si izdelala. Hvala, ker si z njo okrasila galerijo Vesele hiške. Sonja, DT

Jan☺ pravi ...

I always like these watercolor-like background. It blends in so nicely with the birch trees and stamped deer. Very sweet card. Thanks for joining us at Sognando Scrap for our latest challenge!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022