sobota, 21. december 2019

Vezena snežinka


Na podlago sem odtisnila štampiljko za ozadje s črtami. Nekaj časa sem izbirala med modro in rjavo blazinico, nazadnje sem izbrala belo. Snežinko sem izvezla pred časom, vendar sem jo založila. Ko sem jo spet našla, sem jo takoj uporabila.


Na podlago sem odtisnila še voščilo z belim reliefnim prahom. Tako malo bolj izstopa v primerjavi z odtisom črtaste podlage. Za vezenje sem uporabila sukanec v prelivajoči se modri barvi.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Notebook paper background); Ustvarjlani dotik (Prazniki 2018)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 kraft); reciklirana embalaža
BARVE
Taylored Expressions (Sugar Cube)VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Sakura Gelly Roll (White)
DODATKI
preja za vezenje (prelivajoča modra)
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Valoviti kvadrati s šivi; Šivanje)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

10 komentarjev:

Dena J pravi ...

Wow! I am always amazed by hand embroidery on paper. Beautiful job. Thank you for joining us at Atlantic Hearts this week.

AndrejaM pravi ...

zeli lepa vezena snežinka. ta prelivajoča preja jo naredi še ekstra lepo. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

JanR pravi ...

Love the cross stitching! Fabulous card! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Brandi pravi ...

Your cards are always so beautiful, thank you for sharing them with us. I love how you incorporated the cross stich (needlework) into the card...beautiful. Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Goga pravi ...

Fantastična, križkana snežinka.Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga
Blagoslovljen Božič in sreče in zdravja v letu 2020.

crafty pravi ...

Like the crossed stitched snowflake. Thank you for joining in the GKR Stampede challenge.
Mary

Andree pravi ...

A lovely card. A fabulous background and pretty cross stitched snowflake.
Thank you for joining in with our December challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

Andreja pravi ...

Zelo lepo čestitko si naredila :-)) Lepo snežinko si nakrižkala.
Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

Hkrati ti želim srečno in zdravo ter ustvarjalno leto 2020!

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo naštikana voščilnica. Vse dobro v novem letu in hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Natasa pravi ...

Čudovita voščilnica s krasno nakrižkano snežinko! Hvala, ker si se nam pridružila pri Craft-alnici!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022