nedelja, 7. februar 2010

Predelava en-dva-tri ...

Ta kos nakita mi je pred več kot desetimi leti naredila prijateljica Simona iz Rima, ko sem bila pri njej na obisku ... narejen je bil februarja 1999! Skupaj sva šli v specializirano trgovinico, ki je bila od tal do stropa založena s perlicami in drugim materialom za nakit ter skupaj izbrali osnove za tri različne verižice. Takrat sem se tudi sama navdušila nad izdelovanjem nakita ...

Žal pa nobena stvar ne traje večno. Tale verižica je imela vmes še dva valjčka iz muranskega stekla, vendar mi je en odpadel. S samo enim valjčkom je vse skupaj lezlo preveč narazen in ni imelo nobene oblike, zato sem nameravala ponovno sestaviti celotno verižico znova, potem pa sem se odločila, da pustim drobne perle, ki jih je nanizala Simona, kar pri miru. To je njeno delo! Odstranila sem še drugi valjček in kar je ostalo preprosto zavozlala skupaj.

Ta dva valjčka pa sem odstranila ... najbrž jih bom obesila na uhane. Še ne vem točno.


Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022