nedelja, 4. oktober 2015

Sem samo ženska

Sem samo ženska.
Nikoli ne berem navodil: 
pritiskam na vse gumbe, dokler mi ne uspe.
Alkohola ne pijem: 
biti na obratih mi uspeva tudi brez njega.
Ne menjam razpoloženj: 
sem samo emocionalno fleksibilnejša.
Nimam napak, to so moji specialni efekti.
Oprostiti in pozabiti? 
- Nisem Jezus in tudi Alzheimerja nimam.

Ženske smo angeli, 
če nam kdo zlomi krila, letimo naprej 
- na metli!

Nekaj podobnega je pred časom krožilo na spletu, zato sem si shranila ... besedilo sem malo skrajšala ter odpravila slovnične napake. Menim pa, da spodnja voščilnica popolnoma ustreza zapisanemu ...


Voščilnico sem izdelala po predlogi Mojo Monday. Že dolgo nisem izdelala ničesar po njihovih načrtih, nekoč nisem zamudila nobenega (skoraj).

Želela sem izdelati izrazito ženstveno voščilnico, zato sem pobrskala v mapo s slikovnim gradivom in našla to mično gospodično v črtastih kopalkah. Izbrala sem jo prav zaradi črno-belih kopalk. Malo sem jo obrezala, saj je bilo okrog nje preveč plaže, vogale sem izdelala s štanco. Prav tako sem obdelala kos valovite lepenke, ki sem ga prebarvala v črno.


Med izdelovanjem mi je na tla padla škatla z raznimi dodatki in tako je ven pokukala ta bleščeča češnja. Takoj sem vedela, da ne bo končala spet v škatli. Z vrvico sem jo privezala na medaljonček z voščilom (Mavelu). Preden sem ga pritrdila na mesto s 3D blazinicami, sem čez voščilnico prelepila kos washi traka. Ker se na podlagi ponavlja vzorec s črtami s kopalk, sem za prečen trak izbrala pike. Washi trak pa sem izbrala, ker je malo prosojen in ne popolnoma prekriva slike.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Čudovito praznovanje)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black; Satin Red); Distress Ink (Barn Door)
DODATKI
Washi trak; kovinski dodatek (češnja); vrvica 
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper Angle); tiskalnik Epson L800 (Far-far-hill, Pin-up girl)

21 komentarjev:

cass pravi ...

Wopnderful card, great design. Thanks for joining us at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Breast Cancer Awareness Month" challenge.

Rebecca pravi ...

Great card and design. I love the sparkle. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More.

Bec

Suze pravi ...

Great image. Love the card design. Thank you for joining in the Pin Up Girls Challenge at Incy Wincy Designs this week.

Chelle (PhotoArt/MaybeCreative) pravi ...

Cool retro looking card. Thanks for joining us at Sisterhood of Snarky Stampers.

Keti's Projects pravi ...

Super je. Všeč mi je tudi "misel". I love RETRO ;-)

Karen C pravi ...

Love this!! Thanks for joining our ‘Pin Up Girls’ Challenge at Incy Wincy Designs! Hope you join up for our next challenge!
Hugs,
Karen C

Renata pravi ...

Krasen zapis, zraven še krasna voščilnica.

Sally Dodger pravi ...

A really fun card and I love the red and black colour scheme. Thanks for entering our challenge over at Crafty Cardmakers and more. Sally.x.

oldpunca pravi ...

Pri zgornjem zapisu me je že, ko sem ga prebrala prvič, najbolj navdušila tista resnica o letenju na metli. :-)) Drži, kot pribito! Tvoja voščilnica je svetovna. Super si okrasila retro slikico. Popolnoma sem navdušena.

Barbara Godden pravi ...

Fabulous card for the challenge, thanks for playing along with us at the Sisterhood of Snarky Stampers for the B is for Boobs challenge.

Donna pravi ...

Great card, fab image! Thanks for playing along with the sisterhood of snarky stampers for our "B is for Boobs" challenge!!

Tina Z. pravi ...

kakšna krasotica je, tako lepotica kot voščilnica, super sestavljena.

Lindsey pravi ...

Great card with an awesome central image! Thanks for joining the fun at the Sisterhood of Snarky Stampers!

Pamela pravi ...

thanks for playing with Scrap Dreams!

Tanya pravi ...

Great card, love the sassy image and vivid colours and those embellishments are gorgeous :)

Thanks for joining us at Crafty Friends Challenge Blog and hope to see more of your makes soon :)

Tanya xx

Lisanna pravi ...

thanks to enjoy with Scrap DReams :)

Diane Louise J pravi ...

Your card is lovely... thanks for entering it into Crafty Friends 'Pick a Tune' Challenge. Hope to see you again in our next challenge. Good Luck.
Hugs Diane Louise (DT)

Chris Dring pravi ...

Love that image and your card! Thanks for joining us at the Sisterhood of Snarky Stampers!

Peanut pravi ...

What a lovely card! Thanks for playing along in our Favourite Card Shape challenge .
x Asha (DT)

Anjie pravi ...

Fab make. Thanks for joining us in our Favourite Shape Card challenge at Polkadoodles
Anjie (DT)

Claire pravi ...

Beautiful card, love that image. Thanks so much for joining our Favourite Shape card challenge at Polkadoodles
Claire xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022