sobota, 10. oktober 2015

Usoda v zvezdah


To je dokaj bogata voščilnica, vsaj zame. Uporabila sem osnovo iz eko papirja, na katero sem zalepila kartonček v svetlejšem odtenku, ki sem ga dodobra poškropila z rjavim tušem. Robove sem še dodatno senčila z distresi. V najsvetlejši vogal sem odtisnila voščilo (Najlepši par). 
Nato je sledilo lepljenje. Najprej sem pritrdila zastavice. Zgornjo sem naredila s šablono (Lawn Fawn), spodnjo pa sem izrezala kar prostoročno. V bistvu sem za podlago in obe zastavici uporabila isti kos papirja, le da zgornja zastavica kaže na originalno barvo (nanjo sem le odtisnila tri drobne zvezdice iz zbirke slovenskih štampiljk Mavelu), Na spodnjo sem odtisnila štampiljko za ozadje in dobila mrežast vzorec, podlago pa sem poškropila. Dodala sem še vrvico in manjkale so samo še zvezdice, ki sem jih iz valovite lepenke izrezala v treh velikostih s šablonami Nellie Snellen. Senčila sem jih z voščenkami.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Ob rojstnem dnevu); Mavelu (Čudovito praznovanje)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (suqare kraft); domača zaloga papirja; valovita lepenka
BARVE
Archival ink (Sepia); voščenke; Dylusions ink spray (Melted chocolate)
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Lawn Fawn (Stitched Journaling); Nellie Snellen (Little star); X-Cut (Mini swallow tail bunting)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug


12 komentarjev:

Klara pravi ...

Zanimiva in zelo všečna voščilnica.

Barbara pravi ...

A very creative card, love all of the texture. Thanks for playing in the Mod Squad challenge.

Andreja pravi ...

všeč mi je ta rustik stil in zelo lepo si natresla zvezdice po voščilnici :-))

Joan pravi ...

Great card - love the design!!! Thanks for joining us at Ooh La La's krafty challenge!!!

Cynthia pravi ...

Lovely colors and design. Thanks so much for joining the Eureka Stamps Autumn colors challenge this week!

Janice pravi ...

Fun card, love it. Thanks for playing at OohLaLa this week, Jx

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si se poigrala z zvezdicami in pošpricanim ozadjem. Všeč mi je. :-)

Jan pravi ...

This is great thanks for joining in at CCC xx Jan

Anet's Crafting pravi ...

Beautiful card. Thank you for playing along with our Challenge at Penny's Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

Tina Z. pravi ...

krasne barve in postavitev, zelo mi je všeč.

Sandra pravi ...

Such a pretty card, the splattered background is wonderful. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

Katie pravi ...

Beautiful card and love the textured stars. Thank you for sharing with us at That Craft Place

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022