nedelja, 4. oktober 2015

Jesensko listje

Po dolgem času sem imela ustvarjalni vikend. Najbrž tudi zato, ker sem obležala z blažjo obliko viroze. No, ne prav obležala ... glavobol, tišči želodec, prebava nagaja, a brez vročine ... zunaj pa deževno vreme.

To voščilnico sem izdelala za očeta, ki danes praznuje svoj rojstni dan. Spet me je navdahnila skica ...  nato še Vladka in Tina, ostalo je prišlo samo od sebe ...


V odpaden kos papirja sem izrezala dva kroga oz. tri, da sem lažje izbrala želeno velikost. Izrezka sem zavrgla, ohranila pa sem naluknjan list papirja, ki mi je služil kot maska pri senčenju in štempljanju. Pri poizkusnem štempljanu nisem senčila, vendar je bilo vse skupaj malo dolgočasno, zato sem se odločila za nežen odtenek (Old Paper) distressov.

Še preden sem začela senčiti in štempljati listje s štampiljkami Hero Arts in Mavelu, sem natisnila Tinin napis "Vse najboljše", ki ga zares obožujem. Včasih se mi zdi, da je na papirju vse drugo odveč ... napis bi bil dovolj.


Da sem se držala skice in ustvarila malo razgibanosti, sem na koncu dodala še odrezek premečkane valovite lepenke. En košček lepenke, manjši od voščilnice sem enkrat ponesreči steptala - že sem ga hotela vreči stran ... vendar ga znova in znova uporabljam ... kot da bi bil neskončen ...

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Scattered leaves); Mavelu (Cvetoč rojstni dan); Najlepši par (Ob rojstnem dnevu)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Crimson Red; Habanero; Toffee; Spanish Moss); Distress Ink (Antique Linen; Scattered Straw)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Cuttlebug; Crafts Concept embossing folder (Woodgrain)
Crafty Sentiments: Autumn Leaves - Simon Says Stamp Monday: Ombre - Deep Ocean: Autumn

20 komentarjev:

Renata pravi ...

Krasna, topla voščilnica. Tudi meni je Tinin napis všeč. Saj z svojo prefinjenostjo, sam veliko pokaže.

Kathleen pravi ...

Gorgeous colours and a lovely CAS card.
Thanks for joining our Nature challenge this week at Allsorts.

Kath

oldpunca pravi ...

Popolnoma se strinjam s teboj kar se napisa tiče. Res je čudovit, tako kot tudi tvoja jesenska voščilnica. Krasne barve si uporabila.

Julie Odil pravi ...

This is so pretty and fall-like. It's perfect for our challenge at Crafty Sentiments this week. Thanks for joining us! Julie, DT

Rahmat pravi ...

Beautiful CAS card, love the gorgeous colors you had used, thanks for joining us at ATSM.

Helena pravi ...

Topla in prijetna voščilnica. Barve in napis res naredijo svoje.

Vladuška pravi ...

Krasno si v kroge ujela pisano jesenko listje. Zelo lepa je. Sem vesela, da si del jesni na najin izziv prispevala tudi ti :)

moi pravi ...

Krasno si to poštempljala. Na začetku sem mislila, da je samo potiskan papir. Res super ideja.

Karren pravi ...

Beautiful card! Love those patterns together and I'm sure your father will love it! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

Sandra pravi ...

Gorgeous card, love the pattern inside the circles. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

Tina Z. pravi ...

prava jesenska lepotica je.

Kim S pravi ...

Such a great way to use beautiful paper - and I love the addition of the textured circle - perfect for your father! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

Linda Callahan pravi ...

Beautiful colors for fall! Pretty card! So glad you shared it at FMS!

Anonimni pravi ...

What a lovely CAS card. Thanks for sharing it at Love to Scrap.

Mervi pravi ...

Lovely card!
Thank you for sharing at Allsorts!
Welcome again;-))m

Zw@@n pravi ...

Gorgeous CAS card! Thank you for joining us at CAS on Sunday. Luv, Wilma

SaraS pravi ...

Všeč mi je ideja in izvedba o listju v krogu. Super!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Tole si pa zelo lepo naštempljala! Barve so čudovite, krogci pa ravno prav zapolnjeni, super luštna voščilnica.

maria f. pravi ...

A very pretty fall card. Thanks for joining us at Simply Create Too!

Tina pravi ...

Maja, kako lepi so listi ujeti v krogu...zelo mi je všeč tvoja postavitev in nežna eleganca končnega izdelka. Hvala, ker jo deliš z nami.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022