sobota, 10. oktober 2015

Rožnata pentlja


Medtem ko sem prejšnje dni objavljala stvari, ki sem jih večinoma izdelala v septembru, je ta voščilnica sveža stvaritev. Navdih sem dobila v skici Mojo Monday, v rožnati pentlji iz Craft-alnice in napisu, ki sem ga ustvarila že nekaj časa nazaj.

Ljubezen vsak dan ustvarja čudeže ... (J. Pollock)

Čez poletje sem končno uredila svojo zbirko pisav: vse pisave brez šumevcev sem odstranila (razen programskih) ter naložila kar nekaj novih posebnih pisav, ki premorejo strešice: zato je ustvarjanje podobnih napisov pravi užitek. Škoda, da nimam več časa. Uporabila sem naslednje pisave: Housegrind, Prida 65, Cruhshed, Normale Black, Blods, Etharing N.12, Barkants,

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Worn Lipstick)
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Lawn Fawn (Stitched journaling); Nellie Snellen (Hearts)
PRIPOMOČKI
Big Shot; tiskalnik Epson L800; pisave (Housegrind, Prida 65, Cruhshed, Normale Black, Blods, Etharing N.12, Barkants); Cuttlebug embossing folder (Script); Sizzix embossing folder (Patchwork)

22 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Lep napis in čudovita voščilnica za čudovit namen.

brenda pravi ...

A super card and perfect for our theme this week, many thanks for joining in at Allsorts challenge.

B x

Mojca pravi ...

Oooo kako je lepa!

Bettina L. pravi ...

Such a beautiful card with kraft and hearts. Thanks for playing at 613 Avenue Create and good luck. Hope to see you back sunday for a new challenge. Bettina DT Member 613 Avenue Create xx

Helena pravi ...

Všeč mi je, ker se sama potrudiš in oblikuješ misel.
Ta je zelo lepa in srčki seveda pašejo zraven.

AnyOldCraft pravi ...

This is lovely.
Thank you for joining us at Allsorts this week :)
AnyOldCraft (DT)

Pat pravi ...

Super card, lovely design, thanks for joining in our challenge at Alphabet.

Pat xx

oldpunca pravi ...

Rjavo roza barvna kombinacija je super. Všeč mi je, kako si oblikovala napis. Srčki lepo pašejo zraven.

Julee (Vervegirl) pravi ...

How darling. Thanks for playing along with Mojo Monday!

moi pravi ...

Krasno izdelan napis. Tudi sama se včasih poigram z različnimi pisavami. Če ni stešice joo pa naredim s pomočjo pomanjšanega V-ja ;)

Tina Z. pravi ...

kako krasno si tole naredila, všeč mi je barvna lestvica, citat in najlepša hvala za info o pisavah - vedno dodajam kakšne nove.

Tina Z. pravi ...

hvala za tale namig, polna idej si!

Tammy pravi ...

Beautiful card and design, I love all of the different fonts! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog!
Tammy x

Rachel pravi ...

Fab card, love the script.
Thank you for sharing with us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

Goga pravi ...

Ooo, čudovita je! Brez dvoma bo nekomu polepšala dneve.
Hvala, da si se nam pridružila v rožnati Craft-alnici. Pozdravček Lili

Unknown pravi ...

Your card is so beautiful. I love the use of different fonts. Thank you for joining our challenge over at The Paper Shelter. We hope to see you again!
~ Bonnie DT

Andreja pravi ...

Krasen zapis in zanimivo sestavljena s srčki :-))
Hvala, ker spet ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

tilly pravi ...

lovely embossing. thank you for joining our challenge at Crafty Catz and hope to see you again
Tilly

Hiška iz papirja pravi ...

Zelo lepo si tole sestavila - tako napis kot celotno voščilnico. Hvala za imena pisav, to vedno prav pride :)

Cass pravi ...

Fab card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx

SaraS pravi ...

Všeč mi je, ker je eko, pritegnil me je pa tudi napis. Preprosta, a nadvse lepa.

mixamatoasties pravi ...

Beautiful card.

Thanks for sharing at Sweet Stampin'.

Susan

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022