nedelja, 5. januar 2014

Najboljših pet ... 2013

Kar ne morem verjeti, da je leto že naokrog. Te dni sem se kar namučila, da sem izbrala najboljših pet ... no, letos si 5 mesto deli več izdelkov, saj nisem mogla izločiti nobenega izmed izbranih.



To sem izdelala za sodelavca, profesorja matematike. Počasi in zelo natančno sem izrezala kocko ter jo prepognila. Brez natrganega papirja mi je uspelo šele v tretjem poizkusu. Poleg kirigami kocke sem dodala še abakus oz. računalo iz perlic. V skrivni predalček sem položila bon z zabavnim spremnim "dopisom".

2. mesto: PREPROSTA MAVRICA in ŽAMETNI METULJ



Voščilnico sem izdelala za prijateljico, ki je prestala težko operacijo. Poleg simboličnega pomena mi je nekako uspelo izdelati zelo uravnoteženo preprosto-elegantno voščilnico. Mislim, da mi je od vseh, kar sem jih do zdaj izdelala, najljubša.



S to voščilnico je bilo kar nekaj dela, vendar sem z rezultatom nadvse zadovoljna. Obožujem rezalne šablone Memory Box predvsem zaradi njihove filigranske natančnosti in elegance.

4. mesto: KOLO IZ ŽICE


Na spletu sem videla podobno kolo na verižici, jaz pa sem njegovo uporabo videla predvsem na voščilnicah. Po nekaj neuspelih poizkusih sem izdelala kolo, ki mi je bilo všeč. Za to poročno čestitko sem izdelala žensko in moško kolo. No, v tistem času je nastalo kar nekaj teh žičnatih koles.

5. mesto: STEKLENA MAVRICA



Rada imam barve, ki sestavljajo mavrico ... vi istem zaporedju. Ker lani nisem izdelala veliko nakita, sem svoje nakitkarske zaloge porabila malo drugače - za voščilnice. Tako sem s preprostim prepletanjem ustvarila to mavrično voščlilnico.




Zajčka sem izdelala po predlogi, ki sem jo našla na spletu, ter ga po svoje okrasila. Nameravala sem uporabiti mavrčne barve, vendar mi je sin (pravi realist) rekel, da zajčki pa že niso modri, zeleni in rumeni - on je predlagal, naj naredim sivega ali rjavega. Ker je rjava bolj topla barva, sem se odločila za slednjo.

5. mesto: RECIKLIRAN KLOBUČEK



Ko sem pokrovček, ki se mi je že nekaj časa valjal po mizi, že skoraj vrgla v smeti, sem se domislila, da lahko iz njega izdelam prav lep klobuček. In tako je nastalo nekaj voščilnic s klobučki. Izmed vseh sem izbrala tole, ker je klobuček edini okrasek.

S seznama sem izpustila vse nagrajene voščilnice, tudi tiste, ki so mi všeč, ker so že predstavljene v spodnjem kolažu:


Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022