ponedeljek, 20. maj 2013

Bleščeča mavrica počiva na voščilnici

Ujemi sanje
 Izdelala sem še eno voščilnico ... spet mi ena skica ni dala miru in čez noč mi je zamisel prišla kar sama od sebe. Tokrat sem pokombinirala obe moji ustvarjalski strasti voščilnice in nakit. Prepletla sem steklene biserčke s srebrno sredico v rdeči, rumeni, zeleni in turkizni. Prva fotografija je v senci, na drugi pa se biserčki svetijo na soncu.

Dodala sem še preprost napis, ki sem ga nalepila tako, da sem debelejše penice naložila eno čez drugo, pa še malo valovite lepenke zraven. Tudi osnova je na podlago nalepljena z debelejšo lepenko, da imajo obročki dovolj prostora.


Mavrične barve sodijo v eno izmed mojih najbolj priljubljenih barvnih kombinacij: navdajajo me z energijo, svežino in v njih čutim veličastvo Narave.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Clean & Simple: Sketch 240
CASE Study: Challenge 141
Color Throwdown: Color combo (Real Red, Daffodil Delight, Kiwi Kiss, Tempting Turquoise)
A Blog Named Hero: Clean Up Your Act (CAS card)
As You Like: Fave color combo + why? Rainbow colors - energy, freshness and  the beauty of Nature
Bearly Mine: Anything goes




11 komentarjev:

  1. uau krasno si skombinirala tole! res vedno kaj novega pri tebi. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri tebi se pa dogaja :-) Čudovito voščilnico si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Your glass beads are a creative addition to your card and a fun take on the sketch. Thanks for playing along with us at A Blog Named Hero.

    OdgovoriIzbriši
  4. Thanks for entering our challenge at A Blog Named Hero with your pretty card!

    OdgovoriIzbriši
  5. so beautiful! Thanks for playing with us over on CASE Study :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful creation.

    Thank you for joining us at Bearly-Mine Challenge.

    Hugs Julie xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. This is a fabulous card, gorgeous glass pearls.
    Thank you for joining us at Bearly Mine Designs.
    Pauline
    x

    OdgovoriIzbriši
  8. fabulous card, thanks for joining the challenge at As You Like It,,, the challenge is Favourite 2 Colour Combo (& why)so your card does not qualify for a prize but we loved seeing it, so thanks for sharing! hugs Samantha :0)

    OdgovoriIzbriši