ponedeljek, 27. januar 2014

V dolini je pomlad, na vrhovih pa zima ...

Uživam v izdelovanju mini albumov in lotila sem se malo bolj zahtevnega projekta - sodelavkina hči bo v kratkem dopolnila 1 leto in izdelala sem album, v katerega bodo lahko shranili vse vtise tega leta. Album je izdelan tako, da ima veliko praznega prostora in predvsem žepkov. Na koncu bom v album zataknila še papirčke na črte, kartončke za naslove ipd., da bo lahko mamica sama uredila album po svojih željah in potrebah. A več o tem v bližnji prihodnosti.

Zaenkrat objavljam le eno stran, ki sem jo izdelala z digitalno štampiljko Floppy Latte's Digital Designs za Artistic Inspirations. Ta teden so na vrsti živali. Jaz sem sicer uporabila štampiljko rožic, zato pa sem dodala dva izrezka ptic, ki nevsiljivo dopolnjujeta celoto. Žepek je namenjen fotografijam in besedilu.


Večji odtis sem natisnila direktno na podlago, iz katere sem naredila žepek, manjšega sem izrezala ter zalepila s 3D blazinicami. Zanimiva je igra senc: okrog večjega motiva sem senčila s Copic markerji, okrog drugega motiva je senca naravna.

Medtem ko se v hribih nad dolino blešči sneg, nam belino v dolini delajo zvončki. Tudi druge zgodnje rastline že cvetijo. Od vseh pa je meni najljubša "cvetlica" domač radič. Težko shajam brez zelenjave in ponavadi najmanj pol solate pojem jaz. Zaradi mile zime in senčnika, ki radič varuje pred burjo, nam ga to zimo ni zmanjkalo. Koli okrog radiča so od trt - namiznega grozdja, ki ne potrebuje škropljenja.

Nasadi breskev sicer še počivajo, vendar so vejice že prepojene s sokom in popki nestrpno čakajo na malo višje temperature, da se odprejo in bo svet rožnat. Po dolgem času je bil včeraj lep sončen dan, zato sva ga s Kljunčkom preživela zunaj.

Stran iz albuma prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Floppy Latte (Blossom branch)
PAPIR
domača zaloga papirja; Max Bringmann KG (Origami Impression); digitalni papir Millstream Cottage
BARVE
Copic markerji
DODATKI
vrvice; trakovi; perlice
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Crafts Too (Scallop circles); Marianne Design (Three birds); Sizzix Bigz (Scallops)
PRIPOMOČKI
Big Shot; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Big Bite; Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800; spenjač; luknjač

15 komentarjev:

helena pravi ...

Čudovito si zastavila tale album, komaj čakam nadaljevanja. Ljubko.

Pat pravi ...

This is a beautiful project, thanks for sharing with us at MTTC this week.

Pat xx

Sue B pravi ...

Oh this is gorgeous! what a beautiful design… I love the pretty flowers and the pocket with the tags… it's a stunning creation!
Thanks for joining us at Divas by Design this week!
Hugs Sue B xx

Claudia N. pravi ...

Lovely use of the papers for a gorgeous project! Thank you for joining us at OurCreativeCorner! :)

Claudia x

Andreja pravi ...

Zelo lepo je videti vse skupaj in prav zanima me kako in kaj sledi :-))

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si si zamislila tale album. Se že veselim, kaj bo nastalo :-) Fotografije so krasne.

MA-MI pravi ...

Hvala za vaše spodbudne komentarje, sem tudi sama zelo vesela nad tem, kar nastaja.

Unknown pravi ...

beautiful work, thanks for joining us at Party Time Tuesdays

Danica pravi ...

Zelo lepo si izstrigla to cvetočo vejico. Kot kaže bo to zelo barvit album...komaj čakam, da vidim celoto.
Lp Danica

Vladuška pravi ...

Zelo lepa je tale stran, ki si jo ze izdelala in krasno je tudi pri vas.

Nikki pravi ...

Very pretty. Those flowers are gorgeous. Thanks for entering our DT call. Good luck.

Nikki

Ayaa pravi ...

Krasno pobarvano!
Pokukaj še pri meni..

Metuljčica pravi ...

V albumih sem bolj začetnica, zato pa še toliko bolj občudojem tvojega. Čudovito stran si izdelala.

Shell Shearer Swinscoe pravi ...

Gorgeous project, love the different colours you have used!

Thank you for sharing with us at Natalie & Amy's this month, good luck!

*Urška* pravi ...

Vidim,da spet nastaja nekaj lepega.Komaj čakam,da pokažeš končni izdelek.
lp Urška

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022