petek, 12. april 2013

Žametni metulj


Ko sem zagledala spodnjo skico, mi je bilo takoj jasno, kaj bom ustvarila ... le materiale sem sproti izbirala. In se tudi domislila nečesa novega ...

Dobri prijatelji so dobri za zdravje. - I. Sarason

Kaj je novega? Metulj. Izrezala sem ga s hroščkom. Iz česa? Iz prozorne samolepilne folije za zavijanje knjig, ki sem jo kupila že najmanj 10 let nazaj in je ostala na dnu škatle s papirji. Zdaj lepi le pogojno, zavito knjigo je potrebno še dodatno oblepiti z lepilnim trakom, zato je za zavijanje ne nameravam uporabiti več ... do konca življenja jo bom mogoče porabila v čestitkarske namene.

Sama folija se ne bi obdržala na papirju, zato sem na trup metulja dodala košček močnega obojestranskega lepilnega traka in metulja zalepila na mesto. Nato sem vse skupaj odnesla v kopalnico, vzela puder - tistega za vnete dojenčkove ritke - in metulja popudrala. Lepilo foljie je ravno dovolj močno, da puder obstane.

In tako je nastala voščilnica, na kateri je metulj z dišečimi žametnimi krili, ki jo prijavljam na naslednje izzive:

15 komentarjev:

  1. oh kako je lep metuljček!!!! lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit je in krog pade pa v oči.
    Lep vikend Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo inovativno in super je izpadlo. luštna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. preprosta voščilnica, pa vendar tako vpadljiva. Super metuljček.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro si se znašla! Naredila si krasno voščilnico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Very beautiful CAS card! Love the circle! Thank you for playing with us at Crafts 4 Eternity!

    OdgovoriIzbriši
  7. An elegant CAS creation. Thank you for joining us this week at TPC Challenge.
    Laine
    xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna, ideja s pudrom pa super, da prav poseben učinek.

    OdgovoriIzbriši
  9. So beautiful!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    have a great weekend, Debxx

    OdgovoriIzbriši
  10. Hello. Thank you for the lovely comment you left at mine today. I'm glad you came as it brought me to this FAB card. Love how you used the sketch and the pop of colour from the striped paper. I'll be stopping by again. X

    OdgovoriIzbriši
  11. Še malo mavrice :-))
    Dobro si zadela skico in voščilnica je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful card, love the delicate butterfly! thanks for joining us at CASE Study this week!

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful! That butterfly is just darling! Thanks for playing along with us this week at CASE Study!

    OdgovoriIzbriši