petek, 19. april 2013

Recikliran klobuk


Voščilnica je zelo preprosta, krasita jo le vrvica in klobuček z rožico. Za podlago sem reliefirala siv kartonček, nanj sem privezala vrvico, ki sem jo kasneje ovila okrog klobučka.


Klobuček je izdelan iz kartončka in plastičnega pokrovčka. Oboje sem pobarvala z akrilnimi barvami v rumeno. Ko se je barva posušila, sem pokrovček nalepila na kartonček in tako dobila prav ljubek klobuček, kateremu sem dodala doma narejeno rožico.


Rožico sem izdelala s šablono za hroščka, na sredino sem dala biser in vse skupaj zalepila na žebljiček za nakit s kroglico na koncu. Venčne liste sem ukrivila, da je roža bolj kompaktno skupaj.

Navodila za izdelavo klobuka.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Unscripted Sketches: Sketch 206
2 Sisters: Hats
The Play Date Cafe: Color combo (rumena, siva, roza)
CASE Study: You Color My World
Creative Card Crew: Handmade Flowers

9 komentarjev:

  1. Luštna je! všeč mi je tale rožica in pa lep embosing. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo lep klobuček, vse skupaj je čudovito,
    lep vikend
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Love your card - so pretty - that hat is gorgeous!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely card. Beautifull embossed background.
    Thank you for joining us at Creative Card Crew

    Huggsss,Angelique
    EngelDesignsScrap

    OdgovoriIzbriši
  5. I love the texture and dimension that you have captured on your card. Really a stunning embossing folder. The hat is terrific and so creative! The wee flower with the pearl shows your great attention to detail and amazing creativity!

    Thanks for sharing your card with us during our 4th Blog-iversary celebrations at Unscripted Sketches :)

    OdgovoriIzbriši
  6. So cute!! love it! Thanks for playing with us at 2 Sisters Challenge.
    Hugs,
    Jill

    OdgovoriIzbriši
  7. I love all the texture and the pop of color - that flower is beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh lovely colours and great texture and dimension! Thanks for joining us at CASE Study this week :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorgeous! I love all that texture! So glad you could join us for this week's Play Date Cafe Challenge!

    OdgovoriIzbriši