nedelja, 6. maj 2012

Washi tutorial: LESK

 Tole z Washi trakom mi nekako ni dalo miru. Sicer sem uživala v štempljanju in pacanju, vendar je moj nabor primernih štampiljk zelo skromen, še slabše je z blazinicami. Distress blazinici imam le dve in še to v rjavih tonih. Počasi jih bom nabavila več, ampak lahko traja. Tako sem razmišljala, kaj bi traku dalo tudi lesk in sem pomislila na papir za fotografije ... potem me je prešinilo.

Ko sem bila na porodniškem dopustu, sem se po več kot desetletju lotila ustvarjati. Ker nisem imela ničesar, razen belega in barvnega papirja, barvic in nekaj skromnih dodatkov, sem večino materiala narisala ali natisnila. Ko sem na spletu našla fotopapir s samolepilnim ozadjem, sem ga kupila ... in že takoj na začetku ustvarila svoje prve Washi trakce (čeprav za to čudo še vedela nisem). Ker pa za osnovo nisem vzela kvalitetnih fotografij, so bili vsi tski malo megleni, zato sem to možnost opustila. V predalu pa je ostal cel kup teh samolepilnih osnov za fotografije.

 Za "home-made" Washi trak:
Material:
  • (samolepilni) papir za fotografije
  • barvni tiskalnik
  • digitalni papir
  • ravnilo in škarje ali giljotino za papir

 Postopek:
 1. Brezplačnih digitalnih papirjev na spletu je malo morje. Poskusite s "free digital paper", če iščete točno določeno barvo lahko svoje iskanje še zožite (levo izberete želeno barvo in velikost). Jaz sem si papirje, ki so mi bili všeč, shranila v računalnik in zdaj imam že lepo zbirko.


 2. Izberete želeni papir in ga označite za tiskanje (še prej ga lahko malo predelate v Picassi ali katerem drugem programu za slike, kajti ponavadi so barve malo temnejše od tistih, na ekranu ... sicer pa je to odvisno od tiskalnika). Pri tiskanju morate biti pozorni na to, da nastavite ustrezno velikost papirja (npr. 10 x 15 ali A4 oz. A5) in tudi prilagodite vrsto papirja (foto). Tako je tiskanje bolj kvalitetno.


 Preden se odločite za tiskanje, lahko sliko obrnete za 90 ° in tako vzorec poteka v drugo smer.



 3. Zdaj vam ne preostane drugega, kot da papir razrežete na želeno debelino traku, po daljši ali krajši stranici papirja.

Washi tutorial

 Predhodno sem že naredila teh nekaj pisanih papirjev. Pravi Washi traki!

Washi tutorial

 In seveda enega sem morala uporabiti na voščilnici. Poleg tega sem uporabila novo srajčko za hroščka.





Hruška s hruškami


Washi cesta
Voščilnico pa prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Chocolate Baroque (Christmas song)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); foto papir; ostanki papirja
BARVE/INKS

DODATKI/ACCESSORIES
washi trak (domače izdelave); kovinski dodatki (hruška); vrvica
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; Spellbinders (Classic ovals LG); Cuttlebug embossing folder (Swiss dots); Forever Friends embossing folder (Petal pattern); tiskalnik Epson Stylus Photo R200


12 komentarjev:

Pauline pravi ...

What a lovely cheerful card Maja!
Thanks for joining us at CR84FN this week!

Keti's Projects pravi ...

SUper ideja. Jaz sem si ravno v petek "privoščila" 3 washi trakce v Prometeju na Kersnikovi. Se tako težko odločiš, katerega bi vzel, so pa kar precej dragi, če bi želela imet celo zbirko.

Bom poskusila ob priliki tudi tole tvojo idejo. Hvala, da si jo delila z nami.

Lp, K.

MarikaGabez pravi ...

Super ideja in odlične vzorce si izbrala. Ker bolj malo tiskam, sem za ta papir prvič slišala.

Vladuška pravi ...

To pa je res super tutorial. Zelo lepe vzorčke imaš.

MA-MI pravi ...

Že preizkušam nove variante ...

Metuljčica pravi ...

O, spet nekaj novega. Super ideja in čudovita hruška s hruško.

Helena pravi ...

Nadvse zanimivo in koristno. Hvala, ker si delila z nami!

Andreja pravi ...

Hvala :-))
Čestitka je krasna!

MA-MI pravi ...

Punce, sem prav zadovoljna, da lahko enkrat toliko jaz ponudim nekaj vam, saj ste vse zelo iznajdljive in ustvarjalne, da me pogosto navdihujete s tehnikami in izdelki.

Janja pravi ...

Voščilnica je zelo lepa. Ideja, ki so jo delila z nami pa super. Lp

Mojca pravi ...

Ooo kakšen faj tutorial. Hvala za nasvet. LP

Goga pravi ...

Drvo s hruškami je zelo lepo in drugačno zelo lepo si ga umestila na voščilnico in izdelala še krasnetrakove za dodatek. Hvala za izčrpna navodila :).

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022