ponedeljek, 7. maj 2012

Washi tutorial 2: PROSOJNOST

 Po včerajšnjem navdušenju glede washi trakca, sem (skoraj) sredi noči dobila novo zamisel. Preden sem šla spat, sem poštempljala navaden mat lepilni trak: enega z Ancient Page, drugega z Versafine in tretjega z navadnim brezimnim črnilom. Pustila sem sušiti čez noč in celo dopoldne. Ko sem po službi pogledala rezultat, sem ugotovila, da sta bila Versafine in brezimno črnilo še vedno vlažni, posušilo se je le Ancient. Super, en zadetek v polno, sem pomislila, ko pa sem s prstom zdrsnila čez papir, sem za sabo pustila sivo sled ... črnilo se je posušilo, a se ni prijelo.

Zaradi neučakanosti, sem se najprej s prstom dotaknila Versafine odtisa, ki se je prenesel na moj prst. Ker sem bila malo nerodna, sem trak z Ancient Page, ki je bil najbolj obetaven, prijela malo nerodno in se je odtis prenesel na trak. Škoda, sem pomislila, saj bi imela zelo lep trakec. Ko sem skušala odstraniti en madež in sem po traku podrgnila z roko, se je črnilo v celoti oluščilo, za sabo je pustilo sivo liso in nič drugega ... ampak, glej ga zlomka, na delu, kjer sem nerodno prijela za lepilni trak, in se je odtis s prsta sprijel na lepilo, je bil čist in jasen.

Takrat se mi je prižgala žarnica v glavi, tista, ki ponavadi počiva in nerada troši preveč energije: Zakaj pa ne bi odtisa naredila na lepljivo stran?

Lepilni trak sem s koščkom lepilnega traka pritrdila na obeh koncih zaradi stabilnosti in ga poštempljala z vsemi tremi vrstami črnil: Ancient Page je dal najlepši odtis, vendar tudi druga dva nista bila slaba.





Samo lepilni trak se obrne na glavo ...
Takole, lepljiva stran gleda navzgor.


 Na zgornji fotografiji se lepo vidi, da sem štempljala po lepljivi strani, saj se je trak dobro prijel mojega prsta. Poleg tega sem poskušala dva odtisa: enega direktno iz blazinice, drugega pa kot drugi odtis (je malo manj jasen). Seveda pri delu nisem bila najbolj natančna, saj se mi je šlo za usvojitev tehnike in ne za lep odtis, ko bom tak trakec potrebovala, se bom že potrudila, da bo odtis lep, brez pack okoli in na sredini.



 Zgoraj so vidni vsi trije odtisi ter črnila, ki sem jih uporabila. Žal je rumena barva papirja nekje v fotoaparatu izginila. Lepilni trak je prosojen in z lepim vzorčkom. Črke in številke sicer za to ne pridejo v poštev, ker bi bile vse v negativu.

3 komentarji:

Keti's Projects pravi ...

Ja, superca. Vidim, da ti res ne dajo miru tile Washi trakci.

Jaz sem pa razmišljala, da bi poštampljala "papirnat" lepilni trak (t.j. tisti, ki se uporablja npr. pri beljenju), ki se nekako tako enostavno odlepi kot pravi Washi trakci. Po moje se bo lepo posušilo. Bom poskusila :-))

Lep dan še naprej.K

Janja pravi ...

Odlična ideja in videti je zelo dobro. Lp

Vladuška pravi ...

To je pravi primer, kako se učimo na napakah in pridemo do novih spoznanj :) Super, da si to preizkušala in tako poučila tudi nas vse. Hvala za nasvete.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022