nedelja, 13. maj 2012

Washi tutorial 3: TEKSTURA


V roke sem dobila kos oranžnega papirja. Že nekaj časa ga prekladam desno in levo, ko pa sem slučajno odkrila izziv z oranžno barvo, sem se odločila, da ga porabim. V ta namen sem  preizkusila še eno Washi tehniko. Torej voščilnica je zelo preprosta. Uporabila sem samo papir oz. karton v beli in oranžni barvi; košček valovite lepenke, 2 washi-trakca domače izdelave ter štanco.


Osrednji motiv predstavlja štanca, ki skupaj z valovito lepenko ustvarja igro svetlobe in sence, zato sem oranžen kartonček prilepila s 3D-lepilnim trakom. Desno sta pobliže fotografirana oba Washi trakca: zgornjega sem pobarvala s Copic markerji, spodnjega pa z vodenimi barvicami. Za osnovo pri obeh sem vzela sanitarni lepilni trak, tistega, ki ga najdete v vsakem paketu za prvo pomoč.


In tako sem izdelala celo vrsto Washi trakcev na tej novi osnovi. Če začnem od leve proti desni:
  • Washi trak barvan s Copic markerjem ter dodatno porisan s črnim Copic flomastrom (0,5 mm)
  • Washi trak barvan z zlatim flomastrom
  • Washi trak barvan z vijoličnim markerjem (za označevanje besedila) + krogci z zlatim flomastrom
  • Washi trak barvan z vodenimi barvicami
  • Washi trak okrašen s štampiljkami



Na voščilnici sem uporabila predzadnjega; dodatno sem pobarvala še enega s Copic markerjem v oranžni barvi. Traki imajo bolj "volneno" teksturo, so lahno prosojni in se (vsaj če so bili prilepljeni v kratkem času) lahko tudi odlepijo in ponovno zalepijo.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

1 komentar:

Andrea pravi ...

What a very nice card - love the paper. Great! Thanks for joining stamp wiht fun.
Big hug
Andrea-Emmi41

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022