torek, 22. maj 2012

Manj je več

 Kot otrok, ki dobi novo igračko: kupila sem dve novi barvi distresov in sem ju hotela takoj preizkusiti. Ker je bil pri Craftalnici izziv "Manj je več", sem nameravala v ta namen izdelati novo štampiljko iz adigrafa, a sem bila preveč navdušena nad uporabo novih črnil, da sem to opustila. Tudi časa nimam veliko.

Se je pa zapletlo pri fotografiranju: ko sem hotela to svojo stvaritev fotografirati, se mi je vrvica od fotoaparata ujela na držalo predala in frrr ... bum ... pok! Iztrgal se mi je iz roke in končal na tleh. Brez znakov življenja! Gin, crknjen, kaput ... Še en nepričakovan nakup.


Voščilnica je nadvse preprosta: samo štampiljke. Najprej sem uporabila štampiljki, ki sem ju v adigrafski mrzlici izrezljala sama. Na papir sem odtisnila šele drugi odtis, tako je črna postala siva. V kos lepenke (od čokolade s kokosom, ki je bila nadvse njami), sem izrezala s hroščkom šablono za krog. Nato sem krog senčila z dvema različnima distresnima blazinicama. Na fotografiji je ločnica med barvama veliko bolj očitna, na oko se barvi veliko bolj stapljata ena z drugo. Ker je bil spodnji vogal malo pust, sem odtisnila napis "Best wishes", čeprav napisov v tujih jezikih ne maram, a drugega nisem imela. Prihodnjič bom poskusila uporabiti tiskalnik.

Kot sem že rekla, voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
veja z rožami izrezljana iz adigrafa; 
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white)
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Faded Jeans; Forest Moss)
DODATKI

REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Vidim, da sem zamudila par objav. Sem nsi zdaj pogeldala za nazaj in se navdušila nad tistim drevesom. Ja, nove igračke je potrebno takoj sprobati :)))

Metuljčica pravi ...

Bolj kot gledam, bolj mi je všeč ta preprostost.

Goga pravi ...

Bombastično, popolno si uporabila nove blazinice. Vladka ima popolnoma prav nove pridobitve se preiskusi TAKOJ, če jih ne je gotovo kaj narobe :)).

Hvala, da si se anm pridružila v izzivu.
Poljubček Lili

Tina pravi ...

Zelo mi je všeč. Prelivajoče barve tako lepo popestrijo motiv.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022