sobota, 5. maj 2012

Shramba za moje ustvarjalne ideje

Danes sem malo pospravljala po pisalni mizi. Lotila sem se tudi škatle, kamor odlagam material, ko ni časa za natančnejše pospravljanje. Dopoldne sem bila bolj na netu kot v pospravljanju, po kosilu pa je steklo.

Na mizi in v škatli sem našla celo vrsto skic nakita, ki jih rišem na razne papirčke, robčke, račune ... kar imam trenutno pri roki. Na srečo imam skoraj vedno pisalo s sabo. Tako sem izdelala skicirko, v katero bom nalepila oz. prerisala skice in vanjo risala nove ideje.


Zamisel sem našla pri slovenski ustvarjalki Sladek nakit, ki je na Otočku posredovala povezavo do originalnega vira. Ker se mi je originalna zamisel zdela potratna glede prostora in papirja, sem osnovno obliko malo spremenila po svoje. Škoda mi je bilo odrezati 1/3 lista stran in še okvirčki za risanje so bili zelo majhni, okrog pa veliko belega prostora. Moji okvirčki za skiciranje so večji in tudi sama skicirka je večja od originalne (preprosto sem prepognila A4 list po daljši stranici na pol).
Mimogrede sem se še malo poigrala z novo igračko - črkami izrezanimi s hroščkom. Čeprav moram priznati, da se ne tako lepo izrežejo, kot sem pričakovala. Bom morala poskusiti še kakšno varianto, da se ne bom tako mučila kot danes.


Na novo težavo sem naletela čisto na koncu. Luknjice v papir bi morala izdelati preden sem pritrdila očesca, kajti z očesci lista nisem mogla stlačiti v luknjač. Čisto preprosto sem list obrnila in naredila luknjice na tistem, ki bi moral biti spodnji konec. Manjši spodrsljaj, vendar bo izdelek prav tako dobro služil svojemu namenu.

Na platnice sem dodala le 3 drobne kristalčke namesto pikic nad črkama i in j, pozorna sem bila na to, da ne smem platnice preveč obložiti, ker bo potem problem risati vanjo in ne bi dovolj dobro služila namenu.

Skicirko prijavljam na naslednje izzive:
- Craftalnica: drevo
- Crafts 4 eternity: maypole ribbons
- Dutch Dare Card Challenges:  Spring has Sprung-Bugaboo

13 komentarjev:

Tina pravi ...

Kako lep zvezek za skice si naredila. Zelo mi je všeč.

Andreja pravi ...

Dobro izgleda tole, krasna ideja :-))

Vladuška pravi ...

Fajn sikicirko imaš in zdaj bodo vse ideje na enem mestu.

Nella pravi ...

Super ideja in zelo lepo okrašena skicirka.

Janja pravi ...

Krasno si ga izdelala in okrasila. Lp

Metuljčica pravi ...

Tudi meni je všeč. Super ideja, tale tvoja skicirka.

Liz pravi ...

So lovely. Thanks for playing at C4E. Liz

Urška pravi ...

Super predelava, zelo lepo izdelano, moram priznat! :) :) Res je, da je v originalu malo preveč belega prostora in nekaj papirnatega odpadka, ti si pa tole prav mojstrsko rešila! Upam, da se bo v njej nabralo veliko dobrih idej :)

Hannelie pravi ...

Thanks for joining us at DDCC this week!
Great project!

michele pravi ...

Fabulous! Thanks for joining us at crafts 4 eternity this week hugs x

Mojca pravi ...

Zelo lištna knjižica za tvoje ideje. Upam, da ti bo dobro služila. LP

Goga pravi ...

Sem morala dvakrat pregledati, kako si izdelala tale fenomenalen blok za ideje.
Lepo da si se nam pridružila.

MA-MI pravi ...

Hvala za vaše komentarje.

Opazila sem, da nisem napisala, kako sem naredila črte. V Wordu sem naredila papir z robom 0,5 cm in nato vstavila tabelo z enim samim stolpcem, širino vrstic pa sem enakomerno razdelila po celem A4 listu papirja. Ohranila sem le 3 sredinske razmejitvene črte, ostale sem zbrisala.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022