sreda, 7. oktober 2015

Življenje je polno neviht ...

... pokliči me, ko potrebuješ dežnik.


Zelo preprosta voščilnica. Najprej malo senčenja podlage: za oblake sem uporabila šablono za senčenje (naredila sem si jo sama) in ob robu senčila z distress inki. Ker sem želela temno nebo, sem za senčenje upoabila del z vdolbinicami (ponavadi uporabim tistega s hribčki): čeprav je barva blazinice ista (Tumbled Glass), je efekt drugačen.

V bistvu sem najprej izbrala štampiljko (Mavelu), nato sem sestavila okolico. Prvič sem uporabila rezalno šablono Memory Box za dež. Všeč mi je efekt senc, zato tudi nisem prebarvala celotne površine, ampak sem kartonček prilepila na podlago s 3d blazinicami. Tudi zgornji rob kartončka sem naredila s šablono Memory Box, Delicate cloud border (uporabila sem negativ).


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Voščilnico je opazila tudi Amy ter jo objavila na svojem blogu All things beautiful. Hvala, Amy!

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Življenje je polno neviht)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Majestic Blue); Distress Ink (Tumbled Glass)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Delicate cloud border; A little rain)
PRIPOMOČKI
Big Shot

18 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

krasna celota z napisom, pa tudi dežne kaplje so fantastične.

Helena pravi ...

Zelo dobro si povezala misel z "dogajanjem" na tvoji čudoviti voščilnici.

Vladuška pravi ...

Krasno je tole izpadlo. Zelo lepo si naredila.

moi pravi ...

Luškana je in super sporočilo.

Klara pravi ...

Zelo izvirna. Lepo si uskladila besedilo z motivom. :)

Leigh Penner pravi ...

Oh, I love this! Those clouds look amazing! Wonderful take on the sketch!

oldpunca pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila. Všeč mi je nevihtno nebo.

Unknown pravi ...

I thought you’d like to know your project has been showcased as one of Favorites on my Feature Friday post today! Thank you for being a follower of all things beautiful. Take care and enjoy your weekend. Amy A. http://alllthingsbeautiful.blogspot.com/2015/10/feature-friday-1092015.html

Barb Ghig pravi ...

Very pretty design, and I love how you curved the sentiment! Thanks so much for playing along with us this week at Addicted to CAS!

Heather North pravi ...

Looks like rain falling from a stormy sky! Very nice, clean & simple design.

Andreja pravi ...

Čudovita in zelo posebna voščilnica :-))

Andreja pravi ...

Čudovita in zelo posebna voščilnica :-))

Vic pravi ...

such a simple and effective card... love it! Thanks for sharing with us the week, over at Glitter n Sparkle. x

Poppet pravi ...

A great card MA MI. Your cloudy sky looks fab and so does your rain die, this give your card lots of dimension.

Thank you for sharing your wonderful work with us at Crafting When We Can Challenges. :-) xx

Vickie Y pravi ...

Beautiful take on the Cinema challenge; your card is gorgeous. Thank you for sharing with us at CWWC Challenge.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Čisto nekaj posebnega, izvirna in nežna.

Fikreta pravi ...

Your card is gorgeous !
Thank you for joining us at Craft your passion !
Good Luck and hope to see you again.

Unknown pravi ...

Lovely CAS card! Thank you for joining our challenge at Craft Your Passion. Best of luck to you. We would love to see you again.
~ Bonnie DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022