četrtek, 16. april 2020

Trije velikonočni zajčki


Najprej sem natisnila tri oz. štiri zajčke (enega za rezervo). Medtem ko sem čakala, da se odtisi posušijo, sem izrezala krog ter ga senčila s svetlo modro in trak za travnik. Travnik sem najprej senčila z zeleno barvo, nato sem še čez celo podlago natisnila voščilo "vesela velika noč".  Bel pravokotnik sem imela že izrezan, prav tako sem imela že pripravljeno zeleno podlago, samo izrezati jo je bilo treba. Tik preden sem vse sestavila v voščilnico, sem pobarvala in izrezala zajčke. Ko sem imela vse postavljeno, sem ugotovila, da je vse skupaj malo pusto. Manjkalo je barve. Tako sem z rumeno v smooshing tehniki pobarvala ozadje. Ker nisem uporabila akvarelnega papirja, se je podlaga kar precej ukrivila, tako da sem jo najprej ravnala z Big Shotom, nato sem vse skupaj dala čez noč pod uteži. Zato sem jo objavila šele danes.

Sentiment: Happy Easter

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lawn Fawn (Some bunny); Ustvarjlani dotik (Vesele velikonočne praznike)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja 
BARVE
Distress Ink (Mowed Lawn; Squeezed Lemonade; Mustard Seed; Broken China); Distress Oxide (Abandoned Coral)Copic markerji: C01, 00, R20
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Vesela pošta; Okrasimo s cvetjem); JoyCraft (Grass); Nellie Snellen (Straight rounds 2)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

15 komentarjev:

Barb Ghig pravi ...

Your bunnies are so cute and I love your smooshed background! Beautiful take on the sketch! Thanks so much for playing along with us at Fusion!

Gerda pravi ...

What a super cute card!! Love the adorable little bunnies!! Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
Have a great day.
Gerda

cohenna pravi ...

Beautiful! Thanks so much for participating in the My Time To Craft Challenge this time and good luck :)

Bianca van Tilburg. pravi ...

What a beautiful card and thank you for participating in our challenge.
Big Hug Bianca
DT Scrapping4funchallenges

Goga pravi ...

Kakšni simpatični zajčki. Krasno si sestavila voščilnico.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Andreja pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si izrezala zajčke.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

AndrejaM pravi ...

Zelo luštna zajčkasta voščilnica. Hvala, ker z ročno izrezanimi motivi sodeluješ pri CRAFT-alnici

Jan☺ pravi ...

Those bunnies are just too cute! Thank you for joining in Sognando Scrap's April challenge

Michelle N. pravi ...

Oh, these bunnies are adorable! Thanks for joining us at Die Cut Divas!

Arlene pravi ...

So very cute! So glad you joined us at Die Cut Divas for the "All about Animals" challenge.

Arlene pravi ...

So very cute. So glad you joined us at Die Cut Divas.

Il mondo di Elizabeth pravi ...

thank you for participating in our challenge with your wonderful work, continue to follow us hello Elisabetta

Helen pravi ...

So cute - love those bunnies!

Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge.

Helen x

Lisa pravi ...

what a super cute Easter card! Thank you for playing along on the Papercraft-Challenges blog. Lisa xx

Rachelle Oltean pravi ...

What a cute trio enjoying spring time! You have created such a great CAS layout/scene! Thanks so much for sharing it with us at Sparkles Challenge!
Rachelle - DT : )

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022